Marketinškim trikom pobijedila Coca Colu i Pepsi

Rose Cemaron iz New Yorka, poput brojnih drugih roditelja, mučila se pokušavajući djeci promijeniti navike i nagovoriti ih da ne piju gazirana pića već vodu i zdrave sokove.

17.2.2013.
10:17
VOYO logo

Roditelji u Sjedinjenim Državama, a i diljem svijeta svakodnevno se bore kako bi mališane naučili da moraju konzumirati zdrave proizvode. Tu bitku često gube kad je riječ o proizvođačima gaziranih sokova kao što su Coca Cola i Pepsi. Pića poput onih bez šećera i umjetnih boja te voda jednostavno nisu dovoljno "cool" djeci.

Voda u 'simpatičnim malim posudama'

Upravo da bi pridobila djecu da piju vodu i sokove od kojih se neće debljati u bitku je krenula majka dvojice dječaka iz New Yorka Rose Cameron. Prije no što je pokrenula brend WAT-AAH!, flaširanu vodu za djecu, Rose je učestalo pokušavala nagovoriti svoja dva mališana da piju napitke bez boja i umjetnih zaslađivača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kao majka pokušala sam sve, sve trikove. Podmićivala sam ih, štošta im obećavala zauzvart, stavljala limun ili naranču u vodu da im budu privlačniji i ništa nije uspjelo”, priča Rose čiji se 9-godišnjak i 13-godišnjak "nisu dali". Nakon toga, ta inače marketing menadžerica odlučila je pomoću svojih vještina ponuditi djeci vodu u "simpatičnim malim posudama”. Tada je uspjela, djeca su smatrala da su posude "cool". Onda joj je sinunlo – velike kompanije za bezalkoholna i gazirana pića su propustile osmisliti ponudu zdravih pića koje će provući djecu. Odlučila je osmisliti brend za vodu za djecu. Tako je 2008. rođen WAT-AAH!

Od prodaje iz prtljažnika auta do tvrtke

Rose je okupila svoje sinove i roditelje djece iz svog okruženja kako bi izabrali ime za brend. Do imena su došli nakon što su slušajući djecu kako vrište voda ( water) i umjesto pune riječi čuli kako izgovaraju "Wat-aah". Taj vrisak također je inspirirao logo, a njeni sinovi odredili su boje i oblike boca u koje se voda trebala pakirati. Faktički su djeca odredila cjelokupnu kreativnu priču proizvoda i dali joj autentičnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rose je počela prodavati vodu WAT-AAH! Iz prtljažnika automobila, a potom od vrata do vrata – krenuvši od prvih susjeda. Danas ima tvrtku koja zapošljava 30 ljudi i ima nacionalnu distribuciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo