'Sama sebi reklama': Evo zašto bi Hrvati i dalje trebali biti zahvalni Nijemcima

Ministar turizma Darko Lorencin i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić predstavili su turističke rezultate za prvih osam mjeseci ove godine.

9.9.2013.
12:38
VOYO logo

''Zabilježen je porast dolazaka od 5,4 posto i porast svih noćenja za 3,3 posto. Već sada imamo 10 milijuna dolazaka i 60 milijuna noćenja'', rekao je ministar Lorencin objavljujući rezultate turizma za ovu godinu.

Porast noćenja ostvaren je u svim županijama, osim u Istarskoj. Vodeće županije po broju dolazaka i noćenja su Dubrovačko-neretvanska i Splitsko-dalmatinska županija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velikim porastom može se pohvaliti Zagreb, koji ima 14 posto više dolazaka i 12 posto više noćenja nego prošle godine.

Njemačka još uvijek naše glavno tržište

Ministar je potvrdio da je naše glavno tržište i dalje Njemačka. Iza nje slijedi poljsko tržište, koje je poraslo za 21 posto, što se tiče noćenja, te britansko, s rastom od 25 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Manje nego prošlih godina bilo je Rusa (24 posto), što je i očekivano zbog problema s vizama.

''Ostvareni rezultati na emitivnim tržištima su ohrabrujući i vrlo pozitivni. Uz tradicionalna tržišta, poput Njemačke, Slovenije, Austrije, Češke, optimizam nam daju i tržišta poput Velike Britanije, Poljske, Slovačke, ali i skandinavska tržišta koja su odlično reagirala i na kojima su zabilježeni odlični rezultati. Navedena će tržišta i dalje biti u fokusu naše strategije s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije u koju se gosti rado vraćaju.'', rekao je Lorencin komentirajući podatke s emitivnih tržišta. ''Hrvatska je sama sebi reklama. Ljudi koji dolaze prenose dobre dojmove i to uglavnom s Jadrana'', rekao je Lorencin.

Ukupan dolazak gostiju je 10,09 milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo