'Sama sebi reklama': Evo zašto bi Hrvati i dalje trebali biti zahvalni Nijemcima

Ministar turizma Darko Lorencin i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić predstavili su turističke rezultate za prvih osam mjeseci ove godine.

9.9.2013.
12:38
VOYO logo

''Zabilježen je porast dolazaka od 5,4 posto i porast svih noćenja za 3,3 posto. Već sada imamo 10 milijuna dolazaka i 60 milijuna noćenja'', rekao je ministar Lorencin objavljujući rezultate turizma za ovu godinu.

Porast noćenja ostvaren je u svim županijama, osim u Istarskoj. Vodeće županije po broju dolazaka i noćenja su Dubrovačko-neretvanska i Splitsko-dalmatinska županija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velikim porastom može se pohvaliti Zagreb, koji ima 14 posto više dolazaka i 12 posto više noćenja nego prošle godine.

Njemačka još uvijek naše glavno tržište

Ministar je potvrdio da je naše glavno tržište i dalje Njemačka. Iza nje slijedi poljsko tržište, koje je poraslo za 21 posto, što se tiče noćenja, te britansko, s rastom od 25 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Manje nego prošlih godina bilo je Rusa (24 posto), što je i očekivano zbog problema s vizama.

''Ostvareni rezultati na emitivnim tržištima su ohrabrujući i vrlo pozitivni. Uz tradicionalna tržišta, poput Njemačke, Slovenije, Austrije, Češke, optimizam nam daju i tržišta poput Velike Britanije, Poljske, Slovačke, ali i skandinavska tržišta koja su odlično reagirala i na kojima su zabilježeni odlični rezultati. Navedena će tržišta i dalje biti u fokusu naše strategije s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije u koju se gosti rado vraćaju.'', rekao je Lorencin komentirajući podatke s emitivnih tržišta. ''Hrvatska je sama sebi reklama. Ljudi koji dolaze prenose dobre dojmove i to uglavnom s Jadrana'', rekao je Lorencin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukupan dolazak gostiju je 10,09 milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo