Lanac drogerija koji planira prestići dm i Müller

Prvi Bipin dućan otvoren je prije sedam godina u Vinkovcima, u sklopu trgovine Billa, i do danas se broj drogerija povećao na 63, što znači da je Bipa otvarala prosječno 10 trgovina godišnje.

16.6.2014.
14:01
VOYO logo

Drogerije su već godinama prisutne u Hrvatskoj, pionir je dm koji i dalje drži više od polovine tržišta, no i Müller, i Bipa i Kozmo dinamično napreduju. Prema Nielsenovu istraživanju iz 2013., drogerije na tržištu neprehrambenih proizvoda drže 33 posto udjela, koji se procjenjuje na 1,4 milijarde kuna (tri posto više nego 2012.). Što znači da malo manje od 70 posto i dalje drže trgovine široke potrošnje, supermarketi kao 'one stop shop dućani'. Tu drogerije vide svoju priliku za širenje, piše Lider.

Visoko razvijen vizualni identitet

Na tržištu se stvorio prostor za trgovine koje nude izbor široko prihvaćenih brendova srednjega cjenovnog ranga. Segment u kojem su drogerije daleko odmaknule jest razvijena vizualna komunikacija, a Bipin je alat roza boja i lepršavost. Naziv drogerije Bipa dolazi iz njezine poslovne filozofije koja je sadržana u originalnom nazivu tvrtke - Billig parfümerie, što u prijevodu znači povoljna parfumerija. Od početka ove godine Bipa se koristi novim sloganom 'Uljepšaj si dan', čime žele zaokružiti cijelu priču o svojoj novoj strategiji brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bipino sjedište je na zagrebačkoj Jadranskoj aveniji gdje je smještena i Billa. I jedna i druga tvrtka u vlasništvu su njemačke Rewe grupe; imaju isto sjedište i trgovine na istoj adresi. http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/rewin-lanac-parfumerija-planira-prestici-dm-i-mller/

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo