Knjige o samopomoći spasile nakladnike
Zahvaljujući izdanjima domaćih autora, Profilu je u 2009. prodaja porasla 35 posto. Algoritam je profitirao na naslovima iz vlastite naklade, a kuća Jesenski i Turk na rabljenim udžbenicima.
Unatoč utjecaju krize 2009. bila je solidna godina za domaće nakladnike i knjižare.
U odnosu na 2008. nakladnička kuća Profil u 2009. bilježi porast prodaje od 35 posto. Algoritam je povećao količinsku prodaju knjiga za 11,4 posto. Rast prodaje zabilježile su i nakladničke kuće Jesenski i Turk te Naklada Ljevak. Zanimljivo je, međutim, da nitko od njih nije htio otkriti koliki su im pritom bili prihodi, odnosno dobit.
Krunoslav Krunić, direktor izdavaštva u Profilu, kaže da su u svojim knjižarama u 2009. ukupno prodali 690.000 knjiga, a izdano je više od stotinu novih naslova. Objašnjava da je rast logičan s obzirom na ulaganja u nove knjižare, ali i kulturna događanja koja su pozicionirala Profil kao informacijski centar i okupljalište za sve ljubitelje knjige i glazbe. Samo zagrebački Profil Megastore godišnje ima više od 120 promocija, tribina i gostovanja, okupljajući više od 3600 posjetitelja.
Tkanje života hit godine
Krunić je za
Hit godine, ali i jedan od najvećih domaćih hitova svih vremena je
U nakladi Algoritma lani je prodano 450.000 knjiga, dok je kroz maloprodajni lanac Algoritam Bookshopova ukupno prodano 900.000 primjeraka.
Voditeljica marketinga Algoritma Lana Šoštarić, potvrđuje da je najveći rast zabilježila vlastita naklada, dok je
Naklada Ljevak zabilježila je rast prodaje od 10 posto, i to ponajprije zahvaljujući prodaji rabljenih školskih udžbenika.
Jednaki rast ostvario je i antikvarijat izdavačke kuće Jesenski i Turk. U 2009. rabljene knjige uključili su u
arti-201002030439006 arti-201002050072006
403 Forbidden