Biznis su započeli u garaži, a danas im suradnju nudi svjetski div

5.7.2013.
7:41
VOYO logo

"Držimo 40 posto hrvatskog tržišta čipsa i raznih flipseva, a najčešće smo prisutni kroz trgovačke marke samih naručitelja. Pod vlastitim brendom Kanaanove proizvode plasiramo na inozemno tržište – uglavnom zemlje regije: Bosna i Hercegovina, Mađarska, Bugarska, Srbija i ponajviše Makedonija", kaže Zvonko Popović, vlasnik i direktor Kanaana.

Unatoč gospodarskoj krizi, ova prehrambena tvrtka ostvaruje konstantan rast te radi s maksimalnim kapacitetima u tri smjene 360 dana u godini, piše Poslovni dnevnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Popović u ovoj godini očekuje daljnji rast prihoda za 15-ak posto.

Ponuda iz Velike Britanije

Nedavno je britanski trgovački lanac Tesco, treći najveći svjetski maloprodajni lanac s 6.350 supermarketa u 14 zemalja i 520 tisuća zaposlenih koji ostvaruju oko 75 milijardi eura godišnjeg prihoda, želio uposliti Kanaan kao svojeg dobavljača. No, pojašnjava Popović, Britanci, koji su lani došli u Donji Miholjac i pregledali tvornicu, zatražili su da im se stavi na raspolaganje minimalno 40 posto kapaciteta pogona. Nakon pomne analize, u Kanaanu su procijenili da bi im trenutno takav pothvat bio prerizičan jer bi morali odbaciti dio svojih dotadašnjih dobrih kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga je donesena odluka, te su se odlučili na kupnju nove velike linije, a čija implementacija je u tijeku.

Nedostatak krumpira

"Već godinama pokušavam na sve načine doći u zakup državne zemlje na kojoj bismo organizirali proizvodnju krumpira, no bezuspješno", žali se direktor Kanaana. Zbog svega toga tvrtka značajan dio svojih operacija već sada ima u Srbiji i Mađarskoj, a očekuje se da će se to još povećati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako zvuči apsurdno, jer tvrtka se nalazi u srcu poljoprivredne Slavonije, Kanaan najviše poslovnih problema ima s pronalaženjem dovoljne količine sirovine – krumpira. Danas u Hrvatskoj imaju svega 15-ak kooperanata, uglavnom većih poljoprivrednih tvrtki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo