Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

Jeste li spremni?

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

A lideri među njima sa svojom jedinstvenom (po mišljenju gostiju!) turističkom ponudom na tržištu svakako bi bili oni koji znaju da je bitnije koga povezuju i koji polaze od činjenice koliko ih je brojčano. Rezultat brige o njima može biti najmanje 50% ukupnog broja rezervacija putem online bookinga (ili duplo više nego prije). A to je tek početak...

Za vođenje svog plemena, svojih vjernih gostiju, potrebna su znanja iz internetskog marketinga i online prodaje. Zato vam, kao naručena za ovu, ali i sve sljedeće turističke sezone, dolazi edukativna međunarodna konferencija sa navedenim temama pod nazivom http://www.webstrategija.com/10 koja će se održati od 16. - 18. 3. 2011., tjedan dana prije međunarodnog sajma CroTour.

Uz sudionicima osiguran povoljniji smještaj u Zagrebu, u tri dana više od 300 sudionika dobit će jedinstvenu priliku da nauče tajne online prodaje u turizmu od iskusnih mladih poslovnih ljudi koji će im prenijeti svoja uspješna iskustva iz prodaje u turističkom sektoru iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.

Ovaj događaj Vam je omogućio generalni sponzor – KOLEKTIVA - najbolji web servis za grupnu kupovinu u regiji; zlatni sponzor Turistička zajednica grada Zagreba, zatim srebrni sponzori – veliki gigant T- Hrvatski Telekom, tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - Vsite, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, Microsoft Hrvatska, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; i brončani sponzor - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta.

Također, konferencija je sponzorirana od strane vodećih medija –portali Monitor.hr, Večernji.hr, Tportal.hr, Net.hr, Rep.hr, te dnevne novine Večernji list, časopis VIDI, lifestyle magazin o putovanjima Croatian Traveller. Organizacijski partneri konferencije su: Udruga hrvatskih putničkih agencija - UHPA, Timgraf Media, World Class Academy, Hypo Centar, Lesinger media te mnogi drugi. Za vizuale konferencije zadužena je tvrtka iDEA studio.

Primijenite savjete http://www.webstrategija.com/10/predavaci te ove sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoju turističku ponudu online jer - i Vaša konkurencija dolazi na Kolektiva Web::Strategiju X.

Dođite do svoje http://www.webstrategija.com/10/kotizacije što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1. 3. 2011., a trenutna popunjenost sjedećih mjesta na konferenciji iznosi čak 41%.

http://www.webstrategija.com/10/prijava već sada kako ne biste ostali bez svoje ulaznice. Vidimo se 16.3. u zagrebačkom Hypo Centru!

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike