IZ SV. NEDELJE U SVIJET: /

Biznis pokrenula usred krize, pokorila regiju i sad je u jurišu

Image
Foto: Ulica snova

Mlada poduzetnica Magdalena Bešker biznis s poslovnim poklonima pokrenula je usred krize u Hrvatskoj i uspjela.

6.12.2015.
9:25
Ulica snova
VOYO logo

Dok na stotine mladih, školovanih građana Hrvatske bolju budućnost traže izvan granica Lijepe naše, 28-godišnja poduzetnica Magdalena Bešker (28) iz Svete Nedelje, već četiri godine svoju budućnost gradi na nemirnom domaćem tržištu. Ideju za biznis s personaliziranim rokovnicima, planerima i bilježnicama kao poslovnim poklonom dobila je nakon što malo izanalizirala ponudu u Lijepoj našoj.

"Na hrvatskom tržištu tada je, ali i sada, postojalo obilje planera, rokovnika koji su bili jedan nalik drugome, uobičajeno poslovni, bez imalo osobnosti onoga tko ga koristi ili pak onoga kome se poklanjaju. Posebice nije bilo lijepih ženskih planera, koji ipak imaju neke sadržaje potrebne baš pripadnicama ljepšeg spola, pa sam odlučila samoj sebi napraviti nešto takvo", prisjeća se Magdalena koja je prvo izradila svoje primjerke u koje je kao više tradicionalniji tip sve upisivala olovkom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
MLADI I PODUZETNI: /

Studenti će preko njih moći legalno prodavati svoje proizvode u svijetu

Image
MLADI I PODUZETNI: /

Studenti će preko njih moći legalno prodavati svoje proizvode u svijetu

Kada je polučila uspjeh i radovima bila zadovoljna odlučila se okušati i na tržištu. Osnovala je tvrtku "Ulica snova" i danas se njeni unikatni proizvodi prodaju ne samo u Hrvatskoj nego je njima "pokorila" i susjednu Srbiju i Bosnu i Hercegovinu.

Klijent bira gotovo sve

Novi korak napravit će u smjeru Njemačke i Velike Britanije. I za klijente u tim zemljama radit će na isti način, ručni rad u koji će svaki klijent moći upisati i utisnuti vlastito ime i prezime, tekst, logo i fotografiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Format odnosno veličina mojih planera, rokovnika i bilježnica je jedino zadano kod proizvodnje. Sve ostalo je plod mašte i izbora kupca. Personalizacija mojih proizvoda je poseban ukras jer možemo birati veličinu slova, font, sadržaj ispisa, poruke, boje i najvažnije je da na koncu imamo učinak kojega kupac mojeg proizvoda želi i zbog kojega će rado koristiti ono što smo zajednički stvorili", zaključuje Magdalena koja je s poslom u Hrvatskoj krenula usred krizi eto - uspjela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo