Kada su brendovi široke potrošnje u pitanju, upravo rezultati nezavisnog Brand Puls istraživanja predstavljaju svojevrstan 'sud potrošača' jer se pomoću njega dobiva uvid u snagu brenda, a proces pozicioniranja proizvoda se čini mjerljivim.
Israživanje provedeno na 4.000 ispitanika
Ovo priznanje je jasan pokazatelj vrhunske kvalitete proizvoda, kontinuiranih ulaganja u brand i tehnologiju, stalnih inovacija u asortimanu te kontinuiranih i kvalitetnih aktivnosti na tržištima regije.
Istraživanje koje je provela agencija Ipsos Puls na 4 tisuće ispitanika diljem Hrvatske podijeljeno je u više od 60 kategorija. Snaga brenda pokazuje koliko je dobro brend definiran, prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga.
Neprikosnoveni lider na tržištu
Tako je Vegeta, kao neprikosnoveni lider na tržištu Hrvatske, iza sebe ostavila brojne domaće brendove, ali i globalne divove kao što su Coca Cola, Milka, Nivea i mnogi drugi.
"Ovo je izuzetno veliko priznanje jer znamo da ono dolazi od strane samih potrošača koji su pokazali kako je upravo Vegeta brend kojem najviše vjeruju, kojeg najviše prepoznaju, kojeg najviše koriste", naglasila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.
Podsjetimo, osim ovog važnog priznanja kojim je Vegeta zauzela čvrstu prvu poziciju na domaćem tržištu, Vegeta je krajem prošle godine na eminentnoj Valiconovoj ljestvici snage brendova u regiji rangirana i kao najjači domaći brend za područje koje broji preko 22 milijuna stanovnika, a koje obuhvaća Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju i Kosovo.