Zbog krize trgovci su s velikim rasprodajama po prvi puta krenuli u prosincu - gotovo svaka trgovina snizila je cijene od 30 do 50 posto.
Domaći trgovci nisu milostivi prema kupcima, čak i kada su rasprodaje u pitanju.
"Oni na nekim artiklima, koji su kupcima interesantni mogu imati gubitak, ali će na nekom drugom dobro zaraditi. U svakom slučaju odriču se većeg dijela marže, u prvom redu samo zato da bi se riješili zaliha, jer zalihe su trošak", kaže za HTV Vesna Brčić Stipčević, predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.
Međutim, Hrvati i dalje mogu samo sanjati o pravim sniženjima poput onih u inozemstvu. Popusti se vani kreću od 50 do 90 posto. Snižena je i prvoklasna roba, pa ne čudi da se ljudi doslovce tuku kako bi na red došli prvi.
Brčić Stipčević ističe da rasprodaje u Hrvatskoj nisu niti približno isplative u usporedbi s onim u zemljama s razvijenim tržišnim gospodarstvima.
Kod nas je slika potpuno drugačija. Pravi popusti, veći od 50 posto, očekuju se nakon Nove godine. Za racionalnije potrošače to i nije novost - sve je stvar pripreme, obaviještenosti i strpljenja.
Vezani članci:
arti-201012300388006 arti-201012150699006 arti-201012220851006