Hrvati nemaju novaca ni za 'podrigušu' i paštete

Izgleda da je i salama u vrijeme krize za mnoge postala pravi luksuz. Mijenjanjem potrošačkih navika, zbog sve tanjih novčanika, kupci paze gdje i na što troše svoj teško zarađeni novac.

29.6.2011.
19:13
VOYO logo

Potrošnja mesnih prerađevina u padu je u odnosu na protekle godine, pokazalo je istraživanje GfK. Iako je u 2008. na 2009. godinu zabilježen rast, u 2010. godini u usporedbi sa 2009. sve analizirane kategorije (šunke, mortadele, posebne salame, ostale salame, hrenovke i paštete) bilježe pad količinske i vrijednosne prodaje.

Prodaja šunke u odnosu na 2009. godinu manja je deset posto. Mortadele se prodaje 11 posto manje, a posebne salame bilježe zanemariv pad od jedan posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaja ostalih salama pala je 15 posto, dok hrenovke bilježe pad količinske prodaje od 11 posto, a prodaja pašteta manja je 13 posto.

Vezani članak:

arti-201106140052006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo