Hrvati nemaju novaca ni za 'podrigušu' i paštete

Izgleda da je i salama u vrijeme krize za mnoge postala pravi luksuz. Mijenjanjem potrošačkih navika, zbog sve tanjih novčanika, kupci paze gdje i na što troše svoj teško zarađeni novac.

29.6.2011.
19:13
VOYO logo

Potrošnja mesnih prerađevina u padu je u odnosu na protekle godine, pokazalo je istraživanje GfK. Iako je u 2008. na 2009. godinu zabilježen rast, u 2010. godini u usporedbi sa 2009. sve analizirane kategorije (šunke, mortadele, posebne salame, ostale salame, hrenovke i paštete) bilježe pad količinske i vrijednosne prodaje.

Prodaja šunke u odnosu na 2009. godinu manja je deset posto. Mortadele se prodaje 11 posto manje, a posebne salame bilježe zanemariv pad od jedan posto.

Prodaja ostalih salama pala je 15 posto, dok hrenovke bilježe pad količinske prodaje od 11 posto, a prodaja pašteta manja je 13 posto.

Vezani članak:

arti-201106140052006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
SKUPLJE ZADUŽIVANJE /

Imate kredit? Stručnjak izračunao koliko će se povećati rata u 2024: 'Na simulaciji kredita od 100.000 eura…'