Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

Građani za Uskrs hrle na Jadran

Putničke agencije rasprodale su većinu ponuđenih uskršnjih aranžmana u Hrvatskoj ili i za daleka odredišta. Hotelijeri na Kvarneru i u Dalmaciji prepoznali su trenutak i prilagodili ponudu.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Zainteresiranost hrvatskih građana za putovanjima ne jenjava. Cijene aranžmana su zbog recesije pojeftinile, pa je dosta njih Uskrs odlučilo provesti izvan svojih domova.

U Kompasu su rasprodani aranžmani za Primošten, Jelsu, Zadar i Opatiju. Aleksandra Pukšar kaže da se najviše traže hoteli s tri i četiri zvjezdice, piše Novi list.

"Cijene su pale i ponuda je bitno raskošnija nego prethodnih godina tako da sve ide u korist putnika. Za malo novca može se naći lijepih aranžmana i sve to rezultira većom potražnjom, a osim toga omogućavamo plaćanje i do 24 rate bez kamata što klijenti često i koriste", kazao je.

U Kompasu su rasprodana sva putovanja u Italiju, te Barcelona, Istanbul, Pariz, London, pa čak i Tunis, Izrael, Jordan, Kuba i Egipat.

I Generalturist je ponudio proljetna putovanja za svaki džep, a kako kaže Lucija Gluščević prodaja uskršnjih aranžmana bolja je nego prošle godine.

"S obzirom da je last minute trend kod nas još uvijek na snazi, očekujemo prodaju i u tjednu koji slijedi. Najbolji rezultati su ostvareni s bukingom hrvatskog Jadrana, posebno Kvarnera i srednjeg Jadrana, no zadovoljni smo i s prodajom dalekih putovanja koja su rasprodana još prošli tjedan. Najveća zvijezda proljetne ponude Mediterana je Tunis za 2.900 kuna, i to 7-dnevni aranžman u all inclusive hotelu, koji uključuje prijevoz zrakoplovom i pristojbe zračnih luka. Procvat doživljavaju i krstarenja koja su prestala biti luksuz i postala idealna obiteljska putovanja u kojima uživaju sve generacije putnika."

U Generalturistu kažu da se kriza osjeća u promijenjenoj dinamici bukinga, u trendu je last minute, ali i veća potražnja putovanja nižih cijena što uključuje bliže destinacije, kraće boravke na dalekim destinacijama i Mediteran po jako povoljnim cijenama, piše Novi list.

Prethodni članci:

arti-201003290172006 arti-201003160708006 arti-201003150327006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike