Budući da Seth nije osnovao tvrtku, a nije ni imao prototip Hanfreea da bi krenuo u proizvodnju, sva je odgovornost 'sklopljenog' posla pala na njega osobno i njegov privatni bankovni račun. Pet mjeseci nakon što je dobio sredstava preko Kickstartera, donatori su postali frustrirani i počeli zapitkivati kad će dobiti svoj primjerak Hanfreea.
Jedan od njih je bio i odvjetnik Neil Singh, koji nikad nije čuo za način na koji funkcionira Kickstarter, piše Business Insider. Singh je mislio da je Kickstarter najobičnija prodajna stranica s gotovim artiklima, pa kad nije dobio svoj primjerak Hanfreeja, pokrenuo je tužbu.
"Meni je to izgledalo kao kul stvar koju bih mogao kupiti. 'Ako mi date 70 dolara, poslat ću vam jedan primjerak.' Nisam pitao kad, nisam mislio da bih to trebao pitati. Ja nisam ulagao, nisam radio ono što bi radio potencijalni dioničar. Ja sam samo kupovao proizvod", objasnio je Singh.
Više glupost nego prevara
U međuvremenu je Seth Quest odustao od proizvodnje Hanfreeja, obznanio to svojim donatorima i vratio im novac. No, tužba je ostala, te naposljetku Setha dovela do bankrota. Naime, presuda nije donesena, ali troškovi suđenja i nemogućnost pronalaska stalnog posla su mladog dizajnera doveli do bankrota.
"Kad propadneš na Kickstarteru, to je javni pad. To je definitivno utjecalo na moju karijeru. Donatori vam mogu dati veliku podršku, ali vas mogu i rastrgati ako pogriješite", komentirao je Seth za Business Insider.
Odvjetnik Singh pak smatra da nije prevaren, iako ustraje u tužbi. "Po meni je ovo više bila glupost nego prevara. Očito je da cijeli pothvat nije dobro osmislio", komentirao je Singh.
Inače, problema s isporukom ima i tvrtka Pebble, koja je u mjesec dana prikupila nevjerojatnih 10,26 milijuna dolara od 69.000 donatora, za sat koji je povezan s pametnim telefonom te pokazuje točno vrijeme, e-mail poruke, SMS-ove... Iako su donatorima obećali isporuku u rujnu 2012. godine, zbog 85.000 satova koje bi trebali isporučiti, tvrtka Pebble je isporuku odgodila do 23. siječnja.