'GENERACIJA IZNAJMLJIVAČA' ZAVLADALA SVIJETOM: / Mlade više ne zanimaju nekretnine i auti, uspjeh mjere na drugačiji način

Image
Foto: PIXSELL/Ilustracija, Grgo Jelavic

Nekad se poslovni i dijelom životni uspjeh mjerio i kupnjom stana ili automobila, no danas to više nije tako.

9.10.2016.
10:50
PIXSELL/Ilustracija, Grgo Jelavic
VOYO logo

Današnje generacije, straosti između 30 i 35 godina više ne kupuju stanove i automobile ili druge skupocjene stvari pa ih tako po pitanju nekretnina u Sjedinjenim Državama već nazivaju "generacijom iznajmljivača".

'Nema smisla kupovati kuću...'

Dio sociologa takav trend pravdaju činjenicom da je iza mladih kriza te da, poučeni iskustvom starijih, strahuju od velikih kupovina. No, dio sociologa smatra kako su današnje generacije jednostavno žive drugačije i da uspjeh mjere ulaganjem u iskustvo, putovanja, ekstremne sportove ili start up-ove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
PROKLETI HIPSTERI: /

Ovo je 11 stvari koje su pomahnitali milenijalci nepovratno uništili (neke će vas jako iznenaditi)

Image
PROKLETI HIPSTERI: /

Ovo je 11 stvari koje su pomahnitali milenijalci nepovratno uništili (neke će vas jako iznenaditi)

Mladi danas smatraju kako je gotovo jednak trošak umjesto vlastitog automobila unajmiti taksi gdje imate i luksuz osobnog vozača. Jednako tako smatraju kako nema smisla kupovati kuću kada nikada ne znate gdje ćete zbog nekog posla i koliko dugo ostati pa se tako može iznajmiti i na primjerenom mjestu, ali se ne mora i posebno razmišljati o mjestu koje će se iznajmiti za godišnji odmor.

Sve je u zabavi, a brige nisu zabavne

Inače, prema podacima Forbesa mladi ljudi posao mijenjaju svake tri godine pa je tako primjereno da time mijenjaju i adresu stanovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

The Atlantic's istovremeno piše kako je njihovo istraživanje pokazalo kako ulaganje u novo iskustvo ili ekstremne sportove pruža daleko više zadovoljstva nego kupovanje materijalnih stvari. Pritom kroz iskustvo mladi upoznaju nove ljude čime si također više obogaćuju život. Mladi također razmišljaju kako drugi o njima radije slušaju kada kažu da su proživjeli nešto novo i neobično nego kada kažu da su kupili novi stan.

Svemu treba dodati i činjenicu da novi stan ili automobil uvijek donose i nove brige, od pljačkaša, kvarova, novi ulaganja .... A to čovjeku nije ni malo zabavno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo