Deseci provedenih istraživanja ukazuju na to da je i humor važan za uspjeh u karijeri. Tako je čak 91 posto ispitanika (rukovodeći kadar) koji su sudjelovali u jednoj međunarodnoj anketi navelo da je smisao za humor važan za napredovanje u karijeri, dok ih se 84 posto izjasnilo da su ljudi s dobrim smislom za humor u stanju bolje izvršavati radne zadatke. Studija jednog američkog instituta pokazala je pak da su dvije najpoželjnije osobine lidera radna etika i dobar smisao za humor.
Prije svega ipak valja napomenuti dobro treba procijeniti kada je humor na poslu prigodan, a kada nije.
U nastavku su razlozi zašto je humor važan za uspjeh na poslu.
Ljudi će uživati surađivati s vama Svi žele raditi s ljudima koje vole, a to nije nevažno s obzirom da veliki dio dana i na kraju života provodemo na poslu. Humor je odličan način da osvojite kolege, ali i nadređene. Na poslu je poželjno biti duhovit, ali ne i sarkastičan. Te dvije stvari ne bi smjeli miješati- sarkazam nije za radno okruženje jer se najčešće smijemo na tuđi račun.
Liječi stres Smijeh na poslu će vas opustiti i pomoći da umanjite stres.
Smijeh povezuje Humor na radnom mjestu može zbližiti zaposlenike i rukovodeći kadar i pomoći im da nađu zajednički jezik.
Razbija napetosti Istraživanja su pokazala da humor može pomoći u otklanjanju napetosti i barijera na radnom mjestu.
Potiče kreativnost Humor pomaže ljudima da dođu do zanimljivih ideja te potiče kreativnost. Uz opuštenu atmosferu na ono što rade zaposlenici gledaju na potpuno drugačiji način.
Pomaže izgraditi povjerenje "Humorom na poslu možete izgraditi povjerenje jer često upravo humor otkriva kakva se osoba skriva pod krinkom poslovnog čovjeka", kaže za Forbes Michael Kerr, autor knjige The Humor Advantage: Why Some Businesses are Laughing all the Way to the Bank. Kerr kaže da je humor nevjerojatan 'ledolomac' koji može srušiti sve zidove i pomoći ljudima da na radnom mjestu izgrade bolje međuljudske odnose.
Podiže moral Svi žele biti u blizini ljudi koji imaju smisla za humor i dolaziti na radno mjesto gdje će zateći opuštenu atmosferu, a ne osjećati se kao da su zarobljeni.
Pristupačni ljudi Zaposlenici sa smislom za humor kod kolega će ostaviti dojam pristupačne osobe, a što će im olakšati komunikaciju. Ovo je posebno bitno za one na rukovodećim položajima.
Istaknuti se Ako se pojedinac želi izdvojiti iz čopora, učinkovit način je za to je humor. Isto vrijedi i za tvrtku - duhovit pristup i opušteniji način rada je ono što će je razlikovati u odnosu na druge tvrtke.
Povećava produktivnost Humor donosi optimizam, potiče na komunikaciju, kraetivnost i pozitivno razmišljanje, a sve to utječe na produktivnost zaposlenika. Vrlo je jasno da je u pozitivnoj atmosferi predanost poslu puno veća nego kada radi s grčem u želucu.