Definitivno propao savez Konzuma, Mercatora i Delte

Kako bi se obranili od sve veće i moćnije konkurencije iz inozemstva, Mercator, Delta i Konzum planirali su udružiti snage, no savez je ipak propao.

3.1.2011.
15:04
VOYO logo

Definitivno je propalo povezivanje najvećih trgovačkih lanaca u regiji - Mercatora, Delte i Konzuma - koje je bilo zamišljeno kao svojevrsna odbrana od konkurencije iz inozemstva. Vlasnik Delte Miroslav Mišković prvi je potražio stranog partnera kojem će, kako je izjavila direktorica Delta holdinga za korporativne komunikacije Jelena Krstović, već početkom godine prepustiti najmanje 50 posto udjela u trgovinskom lancu Delta maksi.

Iako u lokalnim okvirima izgledaju moćni, tri vodeća trgovaca s prostora bivše Jugoslavije, Delta, Mercator i Konzum, čak i u slučaju udruživanja ne mogu se odbraniti od vanjske konkurencije. Logika velikih brojeva je neupitna - zajednički bruto prihod Delte, Konzuma i Mercatora iznosi blizu 7 milijardi eura, što je deset puta manje od bruto prihoda globalne Billa grupe, koja pri tome nije ni među pet vodećih trgovaca u Europi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pojedini poslovni mediji iz regije predviđaju da će prije ili kasnije svi lokalni trgovci poći Miškovićevim stopama.

Vezani članci:

arti-201012010327006 arti-201009150351006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo