Trgovci i nakon blagdana nastavljaju "kampanju" pridobivanja kupaca. U želji da kupci nastave kupovati barem kao i uoči blagdana, ponudili su im niže cijene, negdje i do 40 posto!
"Uskrs je iza nas i primarna nam je zadaća privući kupce atraktivnim ponudama. Činjenica je da u vrijeme krize, kada se smanjuje i kupovna moć građana, treba aktivno sudjelovati u kreiranju ponuda i cijena koje će biti prihvatljivije. Sniženja do 40 posto nisu neuobičajena u našem lancu supermarketa, a znaju biti i viša, odnosno i do 50 posto", kažu u Billi.
Na akcijskim ponudama najčešće se mogu naći osnovni prehrambeni proizvodi bez kojih se ne može, poput kruha, mesa, voća i povrća, mlijeka, sira, ali i slatkiša.
Lidl je od početka godine čak šest puta snižavao cijene osnovnih namirnica.
"Prostor za takve akcije, odnosno trajno snižavanje cijena naših proizvoda nalazimo u velikim količinama koje nabavljamo u Republici Hrvatskoj i preko naše internacionalne nabave koja nabavlja proizvode za više od 20 europskih zemalja, te se na osnovi takve nabave ostvaruju i povoljniji uvjeti nabave koje Lidl prenosi dalje na sve svoje kupce", pojašnjavaju u Lidlu.
Njihov konkurent Mercator navodi kako su dio dobiti uložili u svoje kupce.
"Potrošači sada više pozornosti pridaju praćenju cijena, stoga smo intenzivirali promotivne akcije kako bismo i novim kupcima istaknuli da je košarica u Mercatoru povoljna. Sniženja, odnosno promotivne akcije najčešće se koordiniraju zajedno s našim poslovnim partnerima, proizvođačima i dobavljačima pojedinih artikala", izjavili su u Mercatoru za Večernji list.
Akcije koje se trenutno odvijaju, ali će se nastaviti odvijati i dalje, prema tvrdnjama trgovaca, ne odvijaju se zbog velikih zaliha i gomilanja robe.
Stručnjaci tvrde kako takva sniženja nisu rezultat podbacivanja kupnje uoči blagdana. Potrošnja je tada, kažu, prošla očekivano. Riječ je o trendu na koji je trgovce prisililo smanjenje kupovne moći i tržišna utakmica, piše Večernji list.
Ekonomski analitičar dr. Danijel Nestić smatra, pak, da nema nekog posebnog trenda sniženja cijena prehrambenih proizvoda, nego da je riječ o pojedinim računicama svakog lanca.
Prethodni članci:
arti-201003300414006 arti-201002280068006 arti-201003250611006