Čak 10 posto kućanstava rasprodaje imovinu

Čak 10 posto kućanstva u Hrvatskoj, odnosno oko 150.000 ljudi, moralo je prodati imovinu u posljednjih šest mjeseci kako bi preživjeli ekonomsku krizu.

16.7.2012.
15:06
VOYO logo

Od toga četiri posto kućanstva je prodalo neku nekretninu ili zemljište, tri posto se odnosi na obiteljsko zlato i još tri posto na nešto drugo, pokazalo je istraživanje Gfk. Obiteljskog zlata su se nešto više odrekla kućanstva u srednjim i velikim gradovima.

Neki nemaju što prodati

Anketa je osim toga pokazala i kako 28 posto građana nije ništa prodalo jer jednostavno nemaju što prodati, dok njih 62 posto nisu ni trebali ništa prodavati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pokazalo se, također, i kako je GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio u lipnju novi pad čime je dostigao do sada najnižu razinu. Naime, komponenta koja mjeri sklonost potrošnji znatno je pala, i to sa 44,29 bodova iz ožujka na 37,9 bodova u lipnju.

Za pet bodova je pala i komponenta koja mjeri ocjenu sadašnjeg financijskog stanja. Nakon blagog smanjenja u ožujku, očekivanja budućeg dohotka su malo porasla, ali bez značajnijeg utjecaja na Indeks.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U cijelosti gledano, kod potrošača i dalje prevladava recesijsko raspoloženje s tendencijom pogoršanja. Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) RH. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu ekonomskog ciklusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo