Bandić za 6 mil. kuna HT-u prepušta upravljanje DTK-om

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić odlučio je ipak prepustiti T-HT-u pravo na korištenje i upravljanje svim koridorima kabelske kanalizacije, poznatije pod skraćenicom DTK.

9.12.2010.
15:32
VOYO logo

Prema podacima upućenih u pregovore i zadnje verzije ugovora, T-HT bi trebao godišnje za to platiti oko šest milijuna kuna, piše Poslovni dnevnik.

Time bi se izbio prihod Zagrebačkom holdingu u okviru kojeg posluje tvrtka Zagrebački digitalni grad. Tvrtka je dosad imala prihode od najma DTK između šest i sedam milijuna kuna godišnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nadalje, T-HT bi pravom upravljanja u Zagrebu osnažio svoju poziciju prema ostalim operaterima, ali bi, prema zadnjoj verziji ugovora, dobio i pravo da DTK "gradi prema svojim potrebama". Digitalni grad je trebao graditi i tamo gdje je DTK komercijalno neisplativ, poput udaljenijih naselja, što najvećem operateru nije isplativo.

"Istina je da pregovaramo jer dosad proračun nije imao ni lipe prihoda od kabelske infrastrukture. Mi to sada želimo naplatiti", kaže pročelnik za gospodarstvo Ladislav Prežigalo koji vodi radnu skupinu za pregovore. Određene uvjete ugovora nije htio komentirati dok traju pregovori. "Sve će biti javno i na Skupštini koja će donijeti odluku", dodao je Prežigalo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, u Skupštini koja mora verificirati ugovor može se očekivati velik otpor zastupnika. Tatjana Holjevac, koja je i pokrenula u prošlom mandatu borbu lokalne uprave za DTK, i sada je važan partner SDP-a.

Inače, u Zagrebu je T-HT uspio dokazati da ima pravo na oko 10% koridora kojim prolazi DTK. Digitalni grad polaže pravo na još 10%, za što je neosporno da je izgradio Zagreb ili Holding. No 80% je u tzv. sivoj zoni jer ni T-HT ni Zagreb ne mogu dokazati da su ih gradili.

Zagreb bi im ovim ugovorom dao pravo na tih 80 posto, tj. naplatio bi im korištenje gradskog zemljišta u kojem se DTK nalazi. Time bi T-HT legalizirao svoj status. Holjevac, a prije i SDP i Bandić, smatrali su da je ta infrastruktura gradska jer je građena doprinosima, te da je Grad preko svoje tvrtke treba iznajmljivati, piše Poslovni dnevnik.

Vezani članci:

arti-201002160107006 arti-201003220636006 arti-201006160161006 arti-201010070562006 arti-201011160198006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo