U 2009. B.net je ostvario 153,3 milijuna kuna prihoda, što je 10,5 posto više od 138,7 milijuna kuna koliko je bilo planirano i predviđeno na početku godine. To je također 33,9 posto više u odnosu na prihode u poslovnoj godini 2008., koji su iznosili 114,5 milijuna kuna.
Istovremeno, EBITDA (zarada prije oporezivanja, kamata, deprecijacije i amortizacije) je porasla s 6 posto u poslovnoj 2008. na 12 posto u poslovnoj 2009. godini. To pokazuje dvostruki rast EBITDA u samo godinu dana.
B.net putem svoje mreže trenutačno ima doseg do 254 tisuće kućanstva, od čega ih 105 tisuća koristi B.netove usluge, njih jednu ili više. Broj korisnika telefonskih priključaka u ukupnoj korisničkoj bazi B.neta sada čini udio od 23 posto, što je povećanje od 145 posto u odnosu na prošlu godinu.
To znači da korisnici počinju prepoznavati prednosti koje im B.net nudi u segmentu fiksne telefonije (poput besplatnih poziva u nacionalnoj fiksnoj mreži) te se već u startu odlučuju za neku od multiplay usluga (2D ili 3D) ili su jednostavno prepoznali B.net kao najpovoljnijeg operatora u fiksnoj telefoniji. Broj korisnika multiplay usluga također je znatno porastao u 2009. Korisnici 2D/3D paketa sada čine više od 30 posto ukupne korisničke baze, što je povećanje od 163 posto u odnosu na prošlu godinu.
B.net tako i dalje ostaje vodeći kabelski operator te vodeći alternativni operator po kriteriju broja korisnika koji su spojeni na vlastitu infrastrukturu operatora. Na kraju 2009. B.net je treći širokopojasni operator na tržištu, te je i u tom segmentu ostvaren značajan rast: 28 posto B.netovih korisnika odlučilo se za uslugu širokopojasnog pristupa Internetu, što je povećanje od 74 posto u odnosu na prošlu godinu.
Očekivanja tvrtke za 2010. također su optimistična i pozitivna. Povod tako optimističnom predviđanju za sljedeću godinu (odnosno trenutačnu financijsku godinu koja kod B.neta već traje od 1. listopada) je činjenica da su prihodi već u studenom bili na razini planiranih prihoda za ožujak 2010. te da je B.net otprilike pola godine ispred plana u pogledu broja korisnika.
U 2010. također će biti uvedeni novi programi, a tijekom godine i nove, interaktivne usluge (poput videa na zahtjev, usluge snimanja programa, catch up TV i time shift).
Adrian Ježina, predsjednik uprave tvrtke B.net Hrvatska, komentirao je poslovne rezultate za 2009.
''Protekla godina nije bila jednostavna za alternativne telekomunikacijske operatore, no u B.netu smo maksimalno iskoristili svoje prednosti posjedovanja vlastite infrastrukture i mogućnosti da korisnicima ponudimo i dalje najpovoljniji multiplay paket na tržištu, te smo u konačnici ostvarili rezultate kojima smo izuzetno zadovoljni. U 2010. ponovno će biti potrebno biti agilan i kreativan da bi se u ovakvim ekonomskim uvjetima pozitivno poslovalo, no preliminarni rezultati prvih mjeseci naše financijske godine 2010. daju nam mnogo povoda za optimizam'', rekao je.
O B.net Hrvatska
B.net Hrvatska je vodeći pružatelj usluga kabelske distribucije i treći telekom operator po broju korisnika na hrvatskom tržištu. Kompanija je nastala spajanjem dvije vodeće kabelske kuće, DCM-a i Adriatic kabela, u rujnu 2007. te je danas jedna od rijetkih koje hrvatskim privatnim i poslovnim korisnicima nude cjeloviti spektar telekomunikacijskih usluga odnosno kabelsku televiziju (više od 100 atraktivnih regionalnih, nacionalnih i svjetskih programa), brz širokopojasni pristup Internetu i usluge telefonije.
B.net ima doseg do više od 250 tisuća hrvatskih kućanstava putem vlastite mreže, i to u svim najvećim nacionalnim geografskim i gospodarskim sjedištima (Osijeku, Rijeci, Solinu, Splitu, Velikoj Gorici, Zadru i Zagrebu), a tijekom višegodišnjeg rada etablirao se i kao pouzdan poslovni partner za više od 300 domaćih i međunarodnih tvrtki čiji uspjeh i razvoj prati i unaprjeđuje inovativnim telekomunikacijskim rješenjima.