Samo u Americi muškarci potroše 130 milijuna USD godišnje na boje za kosu, zapravo prodaja se u zadnjem desetljeću gotovo učetverostručila. Uzrok ovom porastu objašnjava se željom starijih muškaraca da na tržištu rada ostave utisak mladolikosti. Oni koji nemaju što farbati sve više nabavljaju perike ili se podvrgavaju kemijskim tretmanima za poticanje rasta kose.
Međutim, kosa nije kraj priče, porastao je broj estetskih operacija - korekcije nosa, ušiju ili zatezanja kože.
Prema podacima Američkog društva plastičnih kirurga samo prošle godine izvršeno je 500,000 kirurških kozmetičkih zahvata, što iznosi 11 posto ukupnih rezuckanja. Došlo je i do 87 postotnog porasta izvršenih liposukcija i 15 postotnog rasta face liftinga. A od petorice, jedan muškarac provodi više od cijelog sata lickajući se pred ogledalom.
Taština je tek jedan od uzroka, no glavni pokretač je kultura koja promiče mladost i tjera strah u kosti starijim uposlenicima. Oni ne žele samo zbog par bora ili sijede vlasi postati gubitnici na tržištu rada, a istovremeno imaju osjećaj da je izgled bitan za napredovanje na poslu ili kao zaštita od prijevremene mirovine.
Mnogi direktori u high-tech kompanijama nalaze se u svojim tridesetim ili su čak i mlađi, što uzrokuje zabrinutost među starijim radnicima. U novoj ekonomiji iskustvo više nije toliko važno, puno bitniji je utisak koji ostavljate i nove ideje koje donosite.