Nakon niza egzotičnih zanimanja vezanih uz net koja i dan danas prosječnom korisniku interneta nisu baš jasna pojavilo se i jedno novo zanimanje podjednako važno i atraktivno ? a to su stručnjaci za imena.
Niz agencija u Europi pa i Hrvatskoj brine se o vizualnom i zvučnom identitetu imena vaše tvrtke ili domene. Ispitujući psihološki kako korisnik bira ponuđene adrese i opcije psiholozi su došli do spoznaje da su pojedine kombinacije slova, znakova zamjetljivije od drugih.
A kako je riječ ipak o prodaji usluge ? bilo informativne ili materijalne - tri četvrtine europskih internet poduzetnika obraća se za pomoć stručnjacima moleći ih za čarobnu formulu sastavljenu od riječi i znakova.
Prema podacima dusseldorsfke agencije Nomen, da bi ime funkcioniralo poput svjetionika u moru informacija ono mora biti kratko i upečatljivo ? preporuča se kombinacija od tri do pet slova.
Posebno popularno jest slovo O te njegova dupla kombinacija OO ? Doo.yoo.com, Yahoo, Woolia, Wanadoo. Neobični znakovi poput @, x su već prilično zastarjeli i pripisani web repertoaru devedesetih.
No, ako baš želite biti u trendu članovi agencije Nomen savjetuju američki hit a to je odvajanje slova crticom. Primjerice b-e-a-c-h.
I dok su nekad ljudi težili da nova imena budu što neobičnija, različitija od drugih i začudna, danas se preporuča odabir takvog imena koji će odgovarati usluzi koju nudite, znači koje će biti istinito, originalno i što je najvažnije obojeno pozitivno.
Tek da spomenemo, više ne pali ona fora s pomicanjem jednog slova ? od Hard Ro(c)k Caf(f)ea, www. Microsaft.com ili Yehoo.de. Ukoliko vlasnik zaštićenog imena baš želi mogao bi vas čak tužiti sudu, a najvjerojatnije i dobiti parnicu.