NATJEČAJI ZA SIZIFA /

Ministarstvo šokirano: nitko ne želi raditi za 6.000 kuna mjesečno!

Image
Foto: Ilustracija/Hrvoje Jelavic/PIXSELL

'Zapošljavanje u državnoj službi hrvatskim pomorcima nije atraktivno. Upravo je to glavni razlog što se natječaji za prazna radna mjesta moraju ponavljati i po nekoliko puta prije nego što se zaposle djelatnici odgovarajuće struke i radnog iskustva', tvrdi Ercegovac, načelnik Sektora upravnih i stručno-tehničkih poslova u Upravi sigurnosti plovidbe u Ministarstvu.

18.2.2015.
11:02
Ilustracija/Hrvoje Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Loše vijesti za otočane – nepopunjena mjesta u lučkim ispostavama u Hvaru, Jelsi, Sumartinu, Rogaču i Kaštelima, u kojima mjesecima nema lučkog kapetana, što otežava život vlasnicima plovila i svima vezanim uz poslove u lukama, neće biti tako skoro popunjena, a neka od njih možda ni uopće, piše Slobodna Dalmacija.

Tako možemo protumačiti odgovor Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, prema kojem se brdo problema ispriječilo normalnom funkcioniranju dalmatinskih luka: nema kandidata za relativno male plaće, ako se i zaposle, ubrzo odlaze, a svemu je zapreka i zabrana zapošljavanja u državnoj službi iz 2009. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Zapošljavanje u državnoj službi hrvatskim pomorcima nije atraktivno. Visoka kvaliteta hrvatskih pomoraca omogućuje im da na svjetskom tržištu radne snage ostvaruju višestruko veća primanja od svojih kolega u državnoj službi, pa i od onih s višom stručnom spremom. Upravo je to glavni razlog što se natječaji za prazna radna mjesta moraju ponavljati i po nekoliko puta prije nego što se zaposle djelatnici odgovarajuće struke i radnog iskustva.

U prosjeku se u prvom krugu natječaja popuni oko 40 posto radnih mjesta. U ovom trenutku u različitim fazama provedbe traju natječaji za popunu 35 radnih mjesta na neodređeno vrijeme u Upravi sigurnosti plovidbe i lučkim kapetanijama. Među ostalim, to su i radna mjesta kapetana ispostava Hvar, Jelsa i Kaštela", objašnjava Boško Ercegovac, načelnik Sektora upravnih i stručno-tehničkih poslova u Upravi sigurnosti plovidbe u Ministarstvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Plaća voditelja ispostave iznosi oko šest tisuća kuna i kapetani se narado odlučuju za taj posao, kao što je primjer Hvara, gdje smo zaposlili voditelja ispostave, no čovjek se ubrzo ukrcao na brod za višestruko veća primanja.

Postupamo po prioritetima, tako da će ponajprije biti raspisan natječaj za Kaštela, Hvar i Jelsu, dok će Rogač i Sumartin vjerojatno i tijekom ljetne sezone biti bez voditelja ispostave, što ćemo pokušati riješiti zapošljavanjem administrativnog službenika" dodaje Ercegovac.

Ostatak priče pročitajte na Slobodna Damacija!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo