Marketinški div: Publics kupio Saatchi&Saatchi

Jedno od najvećih imena britanske promidžbene industrije Saatchi&Saatchi kupila je francuska konkurentska tvrtka Publics

20.6.2000.
15:52
VOYO logo


Jedan od najvećih francuskih promidžbenih divova Publics, nakon što je nedavno izgubio bitku za pripajanje američke tvrtke Young&Rubicam, kupio je konkurentsku britansku tvrtku Saatchi&Saatchi, u poslu vrijednom 2 milijarde eura (1,3 milijarde funti). Tim je ugovorom stvorena peta na svijetu po veličini promidžbena tvrtka.

Udruživanjem snaga Saatchi&Sastchia i Publicsa stvorena je tvrtka vrijedna više od 9,5 milijardi dolara (6,34 milijardi funti). Sinteza je samo dio vala preustrojavanja koji je stvorio divove poput WPP-a, Omnicoma, Interpublica i Havas Advertisinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posao je dio važnog temeljnog koraka Publicsa koji ima ambicije postati veliki globalni igrač svjetske promidžbene industrije. U sklopu tog nastojanja francuska tvrtka je u posljednje vrijeme učinila zamjetno prodiranje na američko tržište. Štoviše, zna se da Saatchi&Saatchi skoro polovicu svoga posla obavlja na američkom tržištu. Najveći korisnici tvrtke su Procter&Gamble i Toyota sa 35 posto kupnje, a za njima slijede Sony, Du Pont, Hewlwtt Packard, Visa i Astra/Zeneca.

Udruživanje opasno ugrožava promidžbene tvrtke srednje veličine, za koje borba na globalnom tržištu postaje izrazito teška.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo