Jedan od najvećih francuskih promidžbenih divova Publics, nakon što je nedavno izgubio bitku za pripajanje američke tvrtke Young&Rubicam, kupio je konkurentsku britansku tvrtku Saatchi&Saatchi, u poslu vrijednom 2 milijarde eura (1,3 milijarde funti). Tim je ugovorom stvorena peta na svijetu po veličini promidžbena tvrtka.
Udruživanjem snaga Saatchi&Sastchia i Publicsa stvorena je tvrtka vrijedna više od 9,5 milijardi dolara (6,34 milijardi funti). Sinteza je samo dio vala preustrojavanja koji je stvorio divove poput WPP-a, Omnicoma, Interpublica i Havas Advertisinga.
Posao je dio važnog temeljnog koraka Publicsa koji ima ambicije postati veliki globalni igrač svjetske promidžbene industrije. U sklopu tog nastojanja francuska tvrtka je u posljednje vrijeme učinila zamjetno prodiranje na američko tržište. Štoviše, zna se da Saatchi&Saatchi skoro polovicu svoga posla obavlja na američkom tržištu. Najveći korisnici tvrtke su Procter&Gamble i Toyota sa 35 posto kupnje, a za njima slijede Sony, Du Pont, Hewlwtt Packard, Visa i Astra/Zeneca.
Udruživanje opasno ugrožava promidžbene tvrtke srednje veličine, za koje borba na globalnom tržištu postaje izrazito teška.