NAPETOST SE REZALA NOŽEM / Let iz najgore noćne more

Avion je zbog divljeg vjetra zapeo na "krivom" aerodromu, nervozne stjuardese vrijeđale su putnike, pilot im je davao lažna obećanja, nije bilo hrane i pića, nitko nije smio izaći van, u letjelicu je upala i policija...

16.3.2010.
21:33
VOYO logo

NEW YORK - Trebao je to biti uobičajeni subotnji let na liniji Los Angeles-New York, koji obično traje oko šest sati, no ovoga puta rutinsko se putovanje pretvorilo u istinsku noćnu moru.

Avion tvrtke Virgin America već je u polasku kasnio 20 minuta, a nadomak New Yorka pilot je primio informaciju o divljem vjetru u "Velikoj jabuci" te je, kako bi izbjegao snažne turbulencije, skrenuo prema aerodromu Stewart, od New Yorka udaljenog stotinjak kilometara. Avion tu udaljenost, inače, prijeđe za manje od 30 minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon slijetanja, pilot je svakih pola sata obavještavao putnike kako vjeruje da bi mogli poletjeti "uskoro" jer se baš očekuje smirivanje vjetra. No, letjelica je ondje ostala sljedećih šest sati, tijekom kojih su i putnici i posada doslovce izgubili živce.

Kako u avionu gotovo da nije bilo hrane i pića, dio putnika htio je izaći i otići si nešto kupiti u aerodromskoj zgradi. Makar u slučaju kada avion na pisti stoji nepomično dulje od tri sata, posada mora putnicima dopustiti izlazak iz letjelice, na letu iz noćne more to nije bio slučaj. Na sam spomen napuštanja aviona, stjuardese su odgovarale psovkama i uvredama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U jednom je trenutku napetost bila tolika da je u avion upala policija kako bi smirila frustriranu posadu i putnike.

Na kraju, kada je postalo jasno da avion neće ni poletjeti, u pomoć izludjelim putnicima priskočila je konkurentska aviokompanija Jet Blue te ih je sve potrpala u autobuse i odvezla do New Yorka. To je putovanje potrajalo gotovo dva sata, što znači da je cijeli put od Los Angelesa bio čak osam sati dulji od planiranog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Virgina su kasnije poslali pisma isprike na adrese svih putnika te su im ponudili popust od 100 dolara na sljedećem letu. Zasad nema informacija kani li itko od njih ikada više sjesti u avion te tvrtke.

Dio napetog putovanja svojim iPhoneom snimio je vlasnik jedne američke internetske društvene mreže David Martin. Što je zabilježio, pogledajte u videoprilogu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo