'Sit Down! Zagreb' - za kulturno lice Jaruna

Projekt Sit Down! Zagreb dugoročni je projekt oplemenjivanja kulturne i turističke ponude grada Zagreba stvaranjem staze sa suvremeno oblikovanim klupama u javnom gradskom prostoru.

7.6.2010.
16:13
VOYO logo

Tvrtka Albatros Media u suradnji sa Zbirkom Filip Trade raspisala je otvoreni javni natječaj za izradu idejnog rješenja klupa koje će se postaviti duž Trenerske staze na Jarunu u Zagrebu.

Ovim natječajem započinje projekt "SIT DOWN! ZAGREB" kojim se kroz postavljanje novih i atraktivnih suvremeno oblikovanih klupa želi oplemeniti prostor SRC Jarun kao središnjeg gradskog izletišta. Realizacijom ovog jedinstvenog projekta, organizatori žele pozicionirati Jarun kao novu kulturno -umjetničku turističku atrakciju grada Zagreba koja će trajno obogatiti kulturnu i turističku ponudu grada te dugoročno doprinijeti promociji Zagreba i Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Projekt "SIT DOWN! ZAGREB" dugoročni je projekt oplemenjivanja kulturne i turističke ponude grada Zagreba stvaranjem staze sa suvremeno oblikovanim klupama u javnom gradskom prostoru.

U sklopu projekta, na sadašnjoj Trenerskoj stazi na Jarunu postavit će se ukupno 18 klupa koje će odabrati stručna komisija, a koje će trajno kulturno obogatiti prostor Jaruna i grada Zagreba. Svaka klupa imat će i svog sponzora čije će se ime nalaziti na pločici postavljenoj kraj klupe, zajedno s njezinim nazivom i imenom autora čime će se svim zainteresiranim tvrtkama i drugim sponzorima pružiti prilika i za vlastitu promociju kroz ulaganje u umjetnost i javno dobro, što je u skladu s današnjim trendom društveno odgovornog poslovanja i brige za zajednicu u kojoj djeluju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gordana Pokrajčić, direktorica podružnice Upravljanje sportskim objektima naglašava posebnost i značaj ovog projekta:

"Nakon što su nam iz Albatros medie predstavili svoju ideju, odlučili smo zajednički pokrenuti projekt SIT DOWN! ZAGREB jer Zagrebački holding neprestano radi na obogaćivanju kulturne i turističke ponude grada Zagreba. Radi se o uistinu jedinstvenom projektu koji će Zagreb staviti uz bok najpoznatijih gradova jer su slični projekti rijetkost i u ostalim gradovima Europe i svijeta."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj projekt jedinstvena je prilika i svim vizualnim umjetnicima, produkt dizajnerima i arhitektima zbog činjenice da je klupa u javnom prostoru zahtjevan i izazovan zadatak te im se u svijetu, a posebno u Hrvatskoj, rijetko pruža prilika da ostvare jednu takvu izvedbu koja objedinjuje trajnu umjetničku vrijednost i svakodnevnu funkcionalnost. Isto tako, on pridonosi javnom prostoru, potiče javno-privatno partnerstvo, povezuje umjetnost i suvremene brandove te stvara novu turističku točku na karti grada.

Vanja Žanko, kustosica Zbirke Filip Trade, koja je ujedno i jedna od članica ocjenjivačkog suda naglašava posebnost i značaj ovog projekta:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Rado smo se odazvali pozivu organizatora da sudjelujemo u jednom ovako kvalitetno postavljenom projektu koji okuplja stručne ljude iz područja vizualnih umjetnosti, produkt dizajna i arhitekture. Nisu brojni podvizi koji potiču ulaganje privatnog kapitala u suvremeno oblikovanje, i to u javnom gradskom prostoru. U tom svjetlu uređenje Trenerske staze na Jarunu čini se vrijednim dugoročnim projektom."

Projekt "SIT DOWN! ZAGREB" započinje raspisivanjem javnog natječaja kojim se svi zainteresirani vizualni umjetnici, produkt dizajneri i arhitekti pozivaju da svojim rješenjima odgovore na temu klupe. Nakon toga, stručna komisija odlučit će koji radovi zadovoljavaju zadane kriterije, a svi odabrani radovi bit će predstavljeni javnosti te će im se dodijeliti sponzori koji će omogućiti njihovu izradu. Postavljanje prvih izrađenih radova na Trenersku stazu započet će tijekom jeseni 2010. godine kada je planirana inauguracija projekta "SIT DOWN! ZAGREB", a ostali radovi otkupljivat će se za izradu i postavljati sukcesivno nakon toga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što projekt "SIT DOWN! ZAGREB" zaživi u Zagrebu, cilj je njegovo proširenje i na druge gradove u Hrvatskoj i inozemstvu kako bi se obogatila i njihova kulturna i turistička ponuda te raspisivanje međunarodnog natječaja.

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo