Prijave za V.B.Z.-ov najbolji neobjavljeni roman još jedan dan!

Još je malo vremena preostalo do zaključivanja V.B.Z.-ovog Natječaja za najbolji neobjavljeni roman 2010. godine!

8.7.2010.
17:34
VOYO logo

Nakladnik V.B.Z. obavještava sve zainteresirane da je prijava na Natječaj VBZ-a za najbolji neobjavljeni roman moguća do 15. srpnja.

''Pozivamo zainteresirane autore da prema propozicijama Natječaja pošalju svoj rukopis u 5 primjeraka pod šifrom zajedno s elektronskim zapisom romana te zapečaćenom kuvertom s osobnim podacima na adresu nakladničke kuće V.B.Z.. ''

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon zaključivanja Natječaja žiri u sastavu Miljenko Jergović (predsjednik žirija), Julijana Matanović, Zoran Ferić, Strahimir Primorac i Vladimir Arsenijević pristupit će čitanju rukopisa.

Nagrada će tradicionalno biti dodijeljena u studenom ove godine za vrijeme trajanja Sajma knjiga Interliber.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pobjednički roman Natječaja bit će tiskan u nakladi V.B.Z.-a, a Nakladnik može ponuditi ugovore za tiskanje autorima i drugih romana koje žiri preporuči za objavljivanje.

Godišnja nagrada V.B.Z.-a za najbolji neobjavljeni roman ustanovljena je 2002. godine na prijedlog književnika i novinara Miljenka Jergovića.

Iste godine nagradu dobiva Josip Mlakić za roman Živi i mrtvi, a 2003. godine nagradu su podijelili Marinko Koščec za roman Wonderland i Jelena Marković za roman Escajg za teletinu.

Svi dosadašnji pobjednički romani tiskani su u nakladi V.B.Z.-a i nagrađeni sa 100.000,00 kn.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pobjednički romani Koljivo (2004.) Davora Špišića, Kad je bio juli (2005.) Nure Bazdulj Hubijar, Pravi se da ovo nisi vidio (2006.) Hrvoja Šalkovića, Nula nemo (2007.) Svjetlane Gjoni, Beograd za pokojnike (2008.) Predraga Crnkovića i Proljeće u Karolinentalu (2009.) Dragana Pavelića tiskani su u velikim nakladama te prodavani, osim u knjižarama, i na kioscima po vrlo povoljnoj cijeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona