Ničeg se ne boje: Provokacije na koje nećete ostati imuni
Ovogodišnje Perforacije šire svoju kazališnu i pobunjeničku djelatnost na čak tri hrvatska grada te donose revolucionarni kazališni segment koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
Montažstroj: Vatrotehna 1990-2010 - Nezavisni umjetnički kolektiv Motažstroj obilježava 20 godina svoga rada reciklažom vlastite predstave
VATROTEHNA 2.0. obnova je originalne predstave skupine Montažstroj izvedene, prije točno dva desetljeća, u listopadu 1990. godine u prostoru stare destilerije Badel. Montažstroj i redatelj Borut Šeparović donose umjetničku inventarizaciju društvenih promjena u Hrvatskoj u posljednjih dvadeset godina.
Uz zadržavanje motiva iz Eshilove drame “Okovani Prometej” o mehanizmima sile i vlasti, VATROTEHNA 2.0 bez nostalgije govori o svemu onom što je propalo i čega više nema. VATROTEHNA 2.0 problematizira izostanak prometejske volje za promjenom i činjenicu da među nama više nema heroja. Između ostalog, predstava nudi i razloge zašto je zadržan naziv iščezlog socijalističkog poduzeća – nekadašnjeg glavnog sponzora predstave. Izvođači višestruko nagrađivane i hvaljene predstave GENERACIJA 91-95 istražuju sve posljedice pretvorbe djece real-socijalizma u djecu real-kapitalizma. VATROTEHNA 2.0 nastaje u koprodukciji sa
Antonia Kuzmanić i Jakov Labrović iz skupine
Umjetnik poput samog Stvoritelja, upravlja tijelima svedenima na puke kinetičke skulpture koristeći ih kao inkubatore za razvoj shizofrene bolesti te naposlijetku ih dovodeći do gubitka identiteta. Kako se tim eksperimentalnim zahvatom probijaju granice kazališta i cirkuske umjetnosti i stvara jedinstven kazališni izričaj zasigurno je mamac večeri utorka 19. listopada u Teatru &TD s početkom u 21 i 30.
Toj će predstavi prethoditi izvedba mladog performera Igora Josifova iz Makedonije, koji je nedavno surađivao s Marinom Abramović na njenoj njujorškoj retrospektivi u MoMi. On će se u predstavi „Predstaviti sjećanja“ u formi performansa i instalacije, preispitivati različita mentalna stanja kroz koja umjetnik prolazi u svom radu.
Još jedna prepoznata umjetnica, Sanja Mitrović, koja je nedavno dobila
Zagrebačka premijera
U godini gostovanja u prestižnim europskim kazališnim kućama poput berlinske Volksbűhne, istraživačkog rada, turneja od Turske do Gruzije i suradnji sa svjetskim kazališnim trupama, BADco. predpremijerno izvodi i novu predstavu „Poluinterpretacije ili kako objasniti suvremeni ples nemrtvom zecu“ u Rijeci.
„Poluinterpretacije ili kako objasniti suvremeni ples nemrtvom zecu“ kojom ispituje temeljna načela kompozicijskog mišljenja u plesu u relaciji s glazbom. Gotovo teoretska plesna studija poluinspirirana radovima J. Beuysa, F. Delsartea, S. Shaviroa, B. Latoura i G. Harmana razrađuje razvoj i odnose kazališta i plesa, razlikovnu uloge glazbe. Kako predavanje o suvremenom plesu može biti zanimljivo koristeći pritom velikog crnog zeca, pogledajte na zagrebačkoj premijeri u kinu Mosor u četvrtak u 21 sat.
U sklopu projekta ®:MC, glumci izvršavaju i prenose radnje u lanac događanja te u njega na posljetku uključuju i publiku. Tako dijele rad, zajednički dosežu cilj, distribuiraju uloženu energiju namjere i uspostavljaju zajedničku odgovornost i ideju samoodrživog energetskog sustava – izgrađuje samoga sebe crpeći energiju izvođača i publike, te uz ‘minimalnu potrošnju’ proizvodi ‘maksimalni učinak’, čime se uklapaju u ekološki intoniran segment ovogodišnjeg izdanja
Prethodni članci:
arti-201010120451006
403 Forbidden