Osvrnuti se danas na izgled(e) Arkzina, znači pretpostaviti kako je upravo tzv. vanjština [Vizualna prezentacija sadržaja] bila dobra šansa za aktivističko djelovanje - jednako važna, pa možda i važnija od nekakvog otvaranja važnih, pa i traumatičnih društveno-političkih tema [Kršić].
Arkzinov dizajn, to jest njegova navodna nečitljivost, bio je u stanju ozbiljno oštetiti mentalno zdravlje mnogih: od dežurnih čuvara narodnog zdravlja, preko profesionalnih novinara, pa do korektne i kritičke inteligencije koja je na svojem pohodu u mainstream Arkzinov eksperiment oko dizajna smatrala samo zanemarivom ekstravagancijom.
Kako ne može tako, vidi Arkzin!
Dekonstruktivistička prezentacija na djelu u Arkzinu kao jedna drukčija politizacija dogodila se u vrijeme dubokih promjena. Lokalno, to je tranzicija iz samoupravnog socijalizma prema realnom kapitalizmu. Globalno, to je pojava digitalnih tehnologija i desktop publishinga. Dizajnerske prakse u Arkzinu su simptom time uvjetovanih novih režima rada, a ujedno i neprestano propitivanje tih dispozitiva; s onu stranu spektakla države i tržišta. Politizacija dizajna - na razmeđu kraja tiska i primitivnog Interneta - tu je operativna metafora novih oblika intelektualnog rada, tim presudnija što neposredno pretpostavlja komunikativnu i komunitarnu dimenziju društvenog djelovanja. Odbijajući da se svrstaju u red neshvaćenih (nacionalnih) proroka s elitističkim pretenzijama arkzinovci su u ovoj sredini svejedno, makar nevoljko, anticipirali izgled mogućih demokratskih medija, pa i jedne antagonističke demokratske kulture. Podršku ovom projekltu dali su: European Cultural Foundation, Ministarstvo kulture RH, Program Europske Unije Kultura 2007-2013, Ured za obrazovanje, kulturu i sport grada Zagreba. Sva događanja u Galeriji Nova suorganiziraju WHW i AGM.