Naslov izložbe citat je iz
Okruženje u kojem su se umjetnici s ove izložbe formirali su devedesete i nulte godine u kojima je od velikih gesta u svrhu prepoznavanja nacionalnih identiteta - umjetnost - prešla put do nezavidne pozicije analitičara i kritičara dominantnih društvenih, ekonomskih i političkih modela koji su se razvili u tranzicijskom društvu.
Sadašnji trenutak, kroz takozvane male geste
U vrijeme kada umjetnički bunt i kritičke pozicije umjetnika postaju dominantne, tj. očekivane umjetničke prakse, Leila Topić, pozivajući se na Miku Hannula i njegove politike malih gesti, odabire radove koji upravo malim gestama progovaraju o sadašnjem trenutku, ili riječima same kustosice:
"Kroz ovaj projekt sam željela predstaviti radove koje progovaraju o sadašnjem trenutku, kroz takozvane male geste koje valja shvatiti kao metaforu za jednostavne i minimalne modele izričaja koji izbjegavaju politikantstvo ili spektakularnost trenutka. Kroz pozicije ovih autora željela sam omogućiti razvoj pripovijesti o autorefleksiji, izlasku iz nametnutih granica identiteta, miroljubivom konfliktu i razumnom neslaganju." Nakon prošlogodišnje izložbe u Beču, radove do 5. svibnja možete pogledati u galeriji Trafo u Budimpešti.
Političke elite koje su u tranzicijskim procesima posve izgubile obraz
Naslonjena na balkon u pozi uživanja, Renata Poljak u radu
U seriji fotografija
Gubitak kontrole nad vlastitim tijelom
S autoportretnim fotografijama pod nazivom
Performans Slavena Tolja i Igora Pavlice pod nazivom
Prostori su motivi na fotografijama kako Igora Kuduza tako i Jasenka Rasola. Kuduzovi mutni obrisi fotografskih prikaza interijera neminovno asociraju na ono što Marc Augé određuje kao nemjesta. Rasolovi Zimski vrtovi zapravo su gradski vrtovi, prostori novog zajedništva i slobode urbanog čovjeka. Ipak,snimljeni napušteni za zimskih mjeseci, vrtovi artikuliraju izvjesnu samoću, dotrajalost i zamor.
Napušteni prostor mjesto je radnje i video rada Damira Očka
Slojeviti rad
403 Forbidden