Redatelj hvaljenog
Iako je kao sadržajnu okosnicu radnje uzeo grčku tragediju, kontekstualno ju je smjestio u vrijeme današnjice, a da njegova poruka bude što efektnija, iskombinirao ju je s tekstovima autora 20 stoljeća i raznim pop citatima.
I sam je redatelj o svojoj predstavi izjavio:
''Predstava krvavi antički narativ osvete Oresta i Elektre nad vlastitom majkom premješta u ambijent djetinjstva; djetinjstva kao polja neznanja i nemoći koja rađa okrutnost osvete. Elektra kao realizirana fantazija osvete nemoćnih; djece nad majkom koja ih je ostavila''.
arti-201001290414006 Euripidova strast prema realnom učinila je njegovu
Posebnost ovako percipirane
cate-201002040266004
Nasilje, psovke, ''krv, znoj i suze'' koji su odjekivali velikom dvoranom &TD-a u svakom trenutku, pa i kad im namjera nije bila da budu sasvim u prvom planu, učinili su ovu predstavu ogledalom današnjeg društva u kojem nitko od nas nije netaknut, a mitske dimanzije Elektre i Oresta rasplinule su se na ''samo jednoga od nas''.
Iako je cijela glumačka ekipa koju čine Lana Barić, Karla Brbić, Nikša Butijer, Nataša Dangubić, Ana Karić, Dean Krivačić, Damir Poljičak bila odlično uigrana i ''sinkronizirana'', moramo izdvojiti mladu Lanu Barić koja je prilikom ''skeča'' s marincima i fizički i verbalno ''skinula'' tipičnog američkog ''narednika'' te svojim nastupom potpuno preuzela scenu dovodeći militantnost i teroriziranje podređenih do samog apsurda.
I naravno, tu je i nazobilazna Ana Karić koja je svojom pojavom na sceni u ulozi
Redatelj predstave vješto barata s neprestanim paralelizom između klasične radnje tragedije i njenih ''krakova'' u današnjem društvu. Tu svakako treba spomenuti moment dvoboja između Oresta i Egista u kojem Plazibat koristi tradiciju ''komentiranja'' utakmica na TV-u kako bi još jednom dokazao koliko je suvremenosti i univerzalnosti u grčkom mitu i u koliko se inačica može ispričati njegov sadžaj, a da poruka i dalje ostane nepromijenjena.
Sve u svemu, Plazibatova
403 Forbidden