Poslovni prostor na Kapitolinskom trgu, bivša galerija Milotić, zadržat će svoju dugogodišnju namjenu, a profil umjetničke djelatnosti ostaje na fotografiji.
Umjetnička organizacija Film i Film, čiji je voditelj Hassan Abdelghani, svojim je predloženim programom potaknula zaključak stručnog povjerenstva o "najbolje isprofiliranom programu" s ciljem afirmacije i popularizacije fotografije, a ne bi li se tom mediju, navedeno je u obrazloženju gradskog dokumenta, omogućila veća vidljivost u kontekstu društva kulture i suvremene umjetnosti, piše Glas Istre.
Prema odluci o uporabi prostora, organizacija je obvezna ondje provoditi programe izložbene djelatnosti iz područja fotografije, a to ima priliku činiti u razdoblju od pet godina, uz mogućnost produženja roka uporabe.
Stručno je povjerenstvo u sastavu Ivana Obrovca (predsjednika) te članova Igora Zirojevića, Branka Benčića, Tanje Miličić i Tijane Barbić Domazet, razmatralo deset pristiglih prijava na javni natječaj za dodjelu spomenutog prostora, a u užem su se krugu, uz Film i Film, našli i udruga Metamedij te Gradska radionica.
Konkurancija je bila izrazito oštra, a svoje su prijave dostavili i Muzej suvremene umjetnosti Istre, Collegium Hergešić, Foto klub Pula, Hrvatska gospodarska komora Pula - Županijska komora Pula, Bubamara d.o.o. (Mladen Milotić), Željko Radmirović i Josip Bolković.
Uporaba ovog lokacijski izuzetno atraktivnog galerijskog prostora bila je višemjesečna tema rasprava u kulturnim kuloarima Grada. Kulturni su djelatnici upozoravali na vrijednost očuvanja tradicije prostora i potrebu izbjegavanja stvaranja novih izloga za komercijalne sadržaje neukusnih i već prilično agresivnih prodajnih mjesta o čije se dresove, peraje i bižuteriju sve tužnije ogleda portret Pule, prenosi Glas Istre.
Svoje je mišljenje o opasnosti takvih odluka tada za Glas Istre dao i sam Abdelghani, koji je svoje ideje o uporabi galerije na Kapitolinskom trgu s Puljanima podijelio i kroz nekoliko zapaženih izložbenih ostvarenja upravo u tom prostoru - izborom fotografija iz fundusa Associated Pressa ("Grand Moments"), forografijama Renca Kosinožića i Željka Burića ("24 000 km South America") te onima Nikole Šolića ("Baghdad Sunset").