Dvadeset ljudi paralelno - u dvije smjene - i tako 7 dana u tjednu - svi oni odgovaraju na pitanja građana na broj 113. Čak pet tisuća dnevno.
"Pitanja vezana kad im se pojave simptomi, šta napraviti, kome se javiti kome se javiti ako njihov liječnik ne radi, kako se ponašati u odnosu na ukućane, tako neke stvari", kaže nam liječnica Marina Mihalinac Bolanča.
Ljudima dati maksimalno točnu informaciju, priznaju i sami, često i nije baš lako jer situacije i odluke u posljednje vrijeme mijenjaju se iz dana u dan.
"Kad se pojavi nova odluka s njom se pojavi cijeli niz novih problema koji se onda moraju u hodu rješavati, tako da mi svi tu dosta pokušavamo surađivati i tražiti pomoć jedni od drugih", dodaje Mihalinac Bolanča.
Pogotovo jer se teme mijenjaju iz dana u dan.
"Naravno da su teme raznovrsne i naravno da je dinamika takva da kad stožer završi s pressicom za medije da onda su pitanja u vezi tog dnevnog funkcionrianja", ističe pomoćnica ravnatelja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo .
A za one koji se nalaze u samoizolaciji - postoje posebna dva broja telefona za psihološku pomoć, jer nije lako biti u samoizolaciji i strepiti hoće li se bolest razviti ili ne.
Dosta poziva dolazi i oko problema s propusnicama
"Tim ljudima zaista treba dat podršku, oni moraju biti u samoizolaciji 14 dana, to isto nije lako, jer ograničava ljudima kretanje", jasno ćeMarija Bubaš.
Osim koronavirusa, preporuka i raznih tegoba, dosta poziva dolazi i oko problema s propusnicama.
"Traže se propusnice radi posla, radi obiteljskih problema, opskrbe, stariji ljudi zovu kako mogu otići do banke, kako se opskrbiti, kako do doktora. Gužve na cestama, spora propusnost. Gdje mogu točiti gorivo, gdje mogu stati, osvježiti se malo. Pitanja su stvarno različita to čovjek ne može ni zamisliti", kaže Marijan Bajt iz Ravnateljstva civilne zaštite.
Iako su pravila jasna, iznimki je bezbroj. Koliko ćemo biti uspješni u borbi protiv koronavirusa, ovisi o svakome od nas - točnije, koliko ćemo se pridržavati mjera koje nam nalaže stožer.