Kod zagrebačkog vulkanizera Danijela Brnadića radi se bez prestanka, zbog gužve se čekalo i po dva sata.
"Procedura je nekakvih od 30 do 45 minuta, a dođe od nekih 220 kuna pa na dalje, ovisi sve o koji je auto u pitajnu, veličini guma i ostalim pojedinostima", rekao je Brnadić.
Neki su vratili stare, neki kupili nove. Zimska se od ljetne razlikuje prema profilu i svojstvima koja su prilagođena vremenskim uvjetima. Primjerice, pri temperaturi od 16 stupnjeva na suhoj cesti zaustavni je put s ljetnim gumama kraći najmanje 5 metara.
"I dalje se može voziti sa zimskim gumama, no vlasnici moraju biti sigurni da će ta guma drugačije reagirati na toplom asfaltu i da će se puno brže trošiti u odnosu na ljetnu gumu u istim uvjetima korištenja", rekao je Nenad Zuber iz HAK-a.
Mnogi koriste i takozvane gume za sve sezone koje bi trebale biti prilagođene svim uvjetima. Ipak, činjenica je da ni one nisu idealne.
"Kada se treba naglo kočiti, proći određenom brzinom kroz zavoj, sigurno da to nije najsretnije rješenje", kaže Zuber.
Većina ljudi ipak mjenja zimske za ljetne. Tko ne zna gdje bi s njima, može ih smjestiti u sve popularnije hotele za gume.
"Cijene sezonskog čuvanja guma je od 30 do 40 kuna po kotaču, to vam je nekih osam mjeseci, a cijena ovisi i o tome jesu li na felgi ili nisu", rekao je Brnadić.
Ima li zimske, ljetne ili za sve sezone, i dalje je najbitnije - voziti oprezno.