Kao što je ostalo nepoznato kako zapravo idu pripreme za
referendum, javnosti su, zbog medijske blokade, tvrde u
GONG-u, nepoznati i stavovi protivnika ulaska
Hrvatske u EU.
"Ako je Vlada primjerice dobila mogućnost emitiranja svojih
spotova u prime timeu terminu s 90 posto popusta, na isti način
treba zastupati i one koji podržavaju neulazak u EU", pojasnila
je Marina Škrabalo iz GONG-a.
U televizijskim spotovima Jandrokovićeva
Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija, koje je
GONG analizirao, servirana je samo jedna strana medalje.
"Trebali bismo znati što je konkretno Hrvatska ispregovarala, a
što je samo prihvatila. Kao što nam je poznato mnogo se toga
jednostavno prihvaća, bez puno rasprave", rekao je Zlatan
Krajina s Fakulteta političkih znanosti.
Umjesto da su izvor informacija, spotovi Ministarstva
vanjskih poslova podcjenjuju, pa i izruguju se s građanima, tvrde
u GONG-u.
Međutim, euroskeptici, odnosno, kako sebe nazivaju -
eurorealisti, smatraju da znaju čega se trebamo bojati.
"Očito se pred nama puno toga krije i zato nemamo sve te podatke
koji se kriju godinama i nećemo ih doznati u sljedećih sedam
dana", izjavio je Roko Šikić iz udruge
Volim Hrvatsku.
Očito malotko zna što konkretno građani ne znaju o Europskoj
uniji, pa je za pretpostaviti ili da svi znaju sve, ili nitko ne
zna što bi se tu uopće trebalo znati.
Koja je teza točna, pokazat će se za dva tjedna.
Koliko zapravo znamo o Europskoj uniji 17 dana prije referenduma? Dok prošla, ali i sadašnja vlada odašilju samo pozitivne i pomalo naivne spotove, u obranu prava onih koji su protiv ulaska u Uniju stale su i nevladine organizacije. Spotovi koji su sad dostupni građanima, kažu, ne pružaju dovoljno informacija.