Kile dovode do očaja

59 posto Britanki jede u tajnosti; 50 posto ne dopušta svojim partnerima da ih vide bez odjeće; 40 posto vodi ljubav s ugašenim svjetlima...

14.6.2000.
20:24
VOYO logo

Istraživanje provedeno među 2 000 Britanki s povećim brojem kilograma, a koje je imalo za cilj utvrditi utjecaj povećane težine na vezu, posao i samouvjerenost, pokazalo je da je većina žena toliko očajna da se vrlo lako podvrgava nezdravim, pa čak i opasnim, postupcima mršavljenja. Pod takvim postupcima se najveće misli na izazivanje gađenja prema hrani, te uzimanje pilula za mršavljenje ili laksativa.

Istraživanje je među ostalim utvrdilo sljedeće:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- 70 posto žena vjeruje da se ljudi s pretjeranom težinom percipiraju kao manje inteligentni
- 59 posto ih jede u tajnosti
- 84 posto misli da bi im se društveni život popravio kada bi smršavile
- 50 posto ne dopušta svojim partnerima da ih vide bez odjeće
- 40 posto ih vodi ljubav samo s ugašenim svjetlima
- 83 posto ih misli da slavne osobe s pretjeranom težinom nisu zadovoljne time
- 50 posto ih je patilo od uvreda članova obitelji, prijatelja i kolega

Dr. Wendy Doyle iz britanske Udruge za ishranu tvrdi da su neke od pilula za mršavljenje i laksativa vrlo opasne za zdravlje. Dodaje da iako pretjerana debljina može utjecati loše na zdravlje, recimo povećavajući rizik od bolesti srca, nema nikakvog razloga da se žene s pretjeranom težinom osjećaju tako negativno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ali kao što je industrija mršavljenja raširena i snažna u čitavom svijetu, tako i u Britaniji. Nedavno je istraživanje pokazalo da se čak petina djevojaka od 11 do 17 godina pridržava nekog dijetnog tretmana, a to je generacijska skupina s najmanjom vjerojatnošću osoba pretjerane težine. Stoga ne iznenađuje da je britanska industrija mršavljenja vrijedna više od 2 milijarde funti, čemu pridonosi činjenica da mnogi potrošači koji i izgube težinu, ponovo je nakon nekog vremena zadobiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo