Prozivođač piva Heiniken proveo je istraživanje o utjecaju alkohola na ljudski organizam, na više stotina ljudi diljem svijeta, od Argentine do Indonezije.
Osim što je istraživanje pokazalo da se ljudima pod utjecajem alkohola mijenja karakter te da se pijanci mogu podijeliti u nekoliko kategorija, istraživači su došli do zaključka da Amerikanci kada se napiju najčešće plaču, Talijani se 'foliraju', a Mađari postanu agresivni.
Svi su se složili u jednome- u alkoholiziranom se stanju pretvaramo u druge osobe, a od tisuću neugodnih tipova, istraživanjem ih je izdvojeno sedam: plačljivko, agresivac, pospanko, egzibicionist, napaljeni, koketa i smotanko.
U Čileu, primjerice, ima najviše pospanaca čak 83 posto, dok su Amerikanci vrlo emotivni. Oko 69 posto Talijana prepoznaje egzibicionista u svojem prijatelju, dok Mađari priznaju da se kod njih pojavljuje velik broj agresivaca.