Još Hrvatska ni propala... al' nije dalekopiše: Krešimir Bradica
U jednom hrvatskom dnevnom listu pročitao sam zanimljiv članak o stanju asfalta na našoj najdužoj autocesti, onoj između Zagreba i Lipovca. A stanje je, kao i na ostalim cestama diljem "domovinskog ozemlja" - katastrofalno. Prema riječima stručnjaka, na nekim dijelovima glavne poveznice istočne i zapadne Hrvatske, dopuštena brzina ne bi smjela prelaziti 60 km/h. Dakle, svi oni koji voze brže, mogu se nadati jednako brzom susretu s Bogom... Vjerojatno nema novaca, iako vlasnik svakog osobnog automobila za prolazak ovim "drumom" mora platiti 46 kuna. To, iskreno, i nije neka cijena za samoubojstvo, pogotovo ako uzmemo u obzir činjenicu da, uz sebe, možete ubiti i ostale putnike, koji se u tom trenutku nalaze u vašem automobilu. "Kolektivno samoubojstvo za samo 46 kuna!" Pa nek' netko još jedanput kaže kako je Hrvatska skupa zemlja...
Moglo bi se ovo iskoristiti i u turističke svrhe. Već vidim velike oglase na sajmovima... "Mala zemlja za veliki safari", "Mislite li da ste dovoljno hrabri?" ili "Otkrijte nepoznato". O promidžbenim porukama proizvođača dijelova za automobile da i ne govorim. Kao naprimjer, "Muscle amortizeri - testirani u Hrvatskoj"... Pa vas pitam, jeste li u posljednje vrijeme u prometu uočili nešto veći broj terenskih vozila? Eto vam objašnjenja...
Čini se kako je sezona na jezeru Jarun napokon završena. Zašto? Pa, s krajem mjeseca listopada vozači opet mogu slobodno automobilima ulaziti na područje "zagrebačkoga mora". Istina, mogli su i dosad, ali je prvo trebalo otvoriti novčanik. Nevjerojatno ali istinito. Priznajem, svjedoci smo velikih klimatskih promjena na cijelome
Za razliku od razmaženih Engleza, koji već tjednima štrajkaju zbog povećanja poreza na naftne derivate - samim time i porasta cijena. Stvarno se divim tim ljudima, koji su odlučni u nastojanju da izbore bolji život u svojoj zemlji. Znam da u Hrvatskoj ne postoji takva kultura štrajkova, ali me ipak zanima što bi se dogodilo da ljudi počnu odbijati plaćati ulaz na "svoj" Jarun. Da jednostavno odmahnu rukom i produže dalje. I tako iz dana u dan. Možda bi nadležni promijenili odluku. Ili bi, što je vjerojatnije, poslali kordone policije u želji da zaustave "podrivače ustavnog poretka"...
Na kraju, jedna poruka čelnicima zagrebačke Prometne policije. Jeste li ikada pomislili postaviti "svoje ljude" na križanje Derenčinove i Šubićeve ulice? Barem tijekom poslijepodnevnih gužvi. Usrećit ćete sve zagrebačke vozače, koji svakodnevno provode po pola sata "gmižući" pokraj zgrade INE. Pola sata za udaljenost od pedeset metara. Pa ti ostani normalan... Ili je, možda, riječ o još jednom testu izdržljivosti?
arti-200011092106006
arti-200011022073006
403 Forbidden