Od toga je čista dobit za Facebook nekoliko desetaka milijuna dolara, navode neimenovani izvori Reutersa. Budući da Facebook još nije izlistan na burzi, tvrtka službeno ne objavljuje financijske izvještaje, ali rast dobiti i prihoda upućuje na to da tvrtka koja postoji samo šest godina tijekom kojih je postala najveći servis za društveno umrežavanje s gotovo pola milijarde korisnika, sve više počinje zarađivati.
Član uprave Facebooka Marc Andreessen rekao je za Reuters da je kompanija bila na putu da premaši 500 milijuna dolara godišnjih prihoda u 2009. U rujnu prošle godine je došla informacija iz Facebooka da tvrtka ima pozitivan novčani tok, što znači da tvrtka generira dovoljno gotovine da može pokrivati svoje operativne troškove kao i potrebe kapitalnih rashoda.
Najveći dio zarade dolazi od oglašavanja. Ako Facebook na kraju ipak poželi izaći na burzu (IPO) pozitivne financijske brojke koje su iznad očekivanja mogle bi znatno pomoći u poticanju interesa ulagača.
Među ostalim sponzorima Facebooka, izdvajaju se Digital Sky Technologies, Microsoft Corp, hongkoški tajkun Li Ka-shing i fondovi rizičnog kapitala Accel Partners, Greylock Partners i Meritech Capital Partners.