Svi od iPada očekuju da bude magični uređaj koji će popuniti prazninu na tržištu za koju nije ni sigurno da postoji, a Apple je u pripremi za njega počistio App Store, dok su mu dionice skočile za deset posto. No, hoće li iPad biti sve što od njega očekujemo?
Steve Jobs nije objavio kakvu prodaju očekuje, no rano je postavio visoke standarde za uređaj. Rekao je da će biti ugodniji za korištenje od bilo kojeg netbooka, te da ga već zna koristiti 75 milijuna ljudi koji koriste iPhone i iPod.
Analitičari i ulagači pak imaju svoje metode za procjenu uspješnosti iPada. Njihove brojke variraju, no analitičari u Appleu očekuju prodaju milijuna uređaja do kraja lipnja, te oko pet milijuna do kraja godine.
Ova je brojka poprilično neodređena zbog toga što još nije jasno kakav će sadržaj i aplikacije nastale van Applea. biti dostupne za iPad.
"Budućnost iPada ovisi o tome kakve će aplikacije biti napravljene za njega", rekao je Gene Munster, analitičar u Piper Jaffrayu. "Ljudi raspravljaju o svrsi uređaja, a njegova će svrha većinom biti određena aplikacijama."
Uspjeh uređaja ovisi i o drugim parametrima. Za početak, iPad će biti dostupan u Appleovim trgovinama i u Best Buyu. Koliko će vremena proteći dok on ne bude dostupan kod drugih prodavača i u drugim zemljama?
Na prodaju će utjecati i brzina objave novijih modela i dodataka poput kamere.
Ako Apple ne proda više od pola milijuna uređaja do lipnja, ili više od dva milijuna do srpnja, to će vjerojatno utjecati na njegove dionice.
Prethodni članci: arti-201001280134006 arti-201002220013006 arti-201003090007006 arti-201003150349006 arti-201003150221006