Internetski div Google sprema dramatičnu
promjenu svoje tražilice. Naime, umjesto izbacivanja linkova
stranica, najpopularnija stranica na svijetu će uskoro pokazivati
više činjenica, izravnih odgovora na pitanja, ali i veći broj
oglasa.
Pretraga će se i dalje bazirati na ključnim riječima i
relativnosti, no više će se fokusirati na semantičko traženje
pojmova.
Osim toga, osim suštog podatka kojeg tražite, Google će vam
ponuditi i opće informacija o traženom pojmu iz svoje baze.
Primjerice, ako zatražite informaciju o Estoniji, osim linkova
dobit ćete i informacije poput točne lokacija, povijesti,
kulture, klime, aktualne političke situacije i slično.
Iako su iz internetskog diva javili kako će prve promjene biti
vidljive za nekoliko mjeseci, naglasili su kako će ovaj proces
potrajati godinama.
Najpopularnija tražilica na svijetu drastično će se promijenit tokom idućih nekoliko mjeseci. Očekujte više informacija, ali i više reklama.