LONDON - Ugledni britanski liječnici su zatražili da se provede istraga nad Ferrarijevim vozilima u Formuli 1 koja navodno imaju tzv. subliminalne poruke.
Na bolidima F10 se, naime, pojavljuju bar kodovi koji su, prema riječima liječnika, zapravo logo Marlbora, glavnog Ferrarijeva sponzora.
"Bar kod izgleda kao donji dio kutije Marlboro cigareta. Bio sam zapanjen kad sam to vidio", izjavio je John Britton, član britanskog liječničkog udruženja.
Iz talijanskog tima poručuju da je bar kod dio bolida i da nema nikakve veze sa skrivenim reklamiranjem.
Tvrtka Philip Morris je 2002. godine produljila ugovor s Ferrarijem do 2011. godine iako je reklamiranje cigareta u sportu zabranjeno. Njihov ugovor je vrijedan oko sto milijuna dolara na godinu.
Subliminalno oglašavanje je oglašavanje koje pokušava utjecati na podsvijest potrošača. Tijekom takvog reklamiranja se puštaju slike ili poruke koje su toliko kratke da ih oko ne može opaziti, ali ih ipak detektira mozak i one ostaju na podsvjesnom nivou. Ovakve su reklame zabranjene čim su se pojavile na trižištu 60-tih godina prošlog stoljeća.