Evo kako radi ta besplatna aplikacija za iPhone i Android. Korisnici "prognoziraju" što planiraju učiniti i u koje vrijeme. Ove "prognoze" prenose se do njihovih prijatelja, te tako mogu poslužiti kao neformalne pozivnice da im se pridruže.
Prijatelji ove pozivnice mogu prihvatiti na način da kliknu na tipku me too, a kad stignu na odredište mogu se checkirati na isti način na koji to rade i na Foursquareu.
CEO kompanije René J. Pinnell kaže da je više od 80 posto "prognoza" došlo kroz check-in.
"Posebna stvar koja se odnosi na budućnost je ta da se ona još nije dogodila, što znači da je možete promijeniti", rekao je Pinelli, a prenosi Mashable.
Ovaj servis posebno je zgodan za oglašivače.
Pinelli kaže da je do sada oko 100.000 korisnika skinulo ovu aplikaciju, koja je bila dostupna samo Foursquareovim korisnicima, ali sada je otvorena i korisnicima Facebooka, čime je potencijalna baza korisnika znatno veća.
Forecast nije jedina aplikacija koja slijedi ono što nazivaju preemptive check-in. Ditto, Hotlist i Crowdbeacon su slične aplikacije. Ove aplikacije usredotočene su na budućnost i time su, kako se pokazuje, korisnije i potrošačima i oglašivačima.
Prethodni članci: arti-201202160414006 arti-201202240487006 arti-201201130505006 arti-201201030356006