E-mail komunikacija

... ili kako učiniti e-mail efektnim poslovno-komunikacijskim oruđem?

30.11.2000.
22:17
VOYO logo

- Ne razmišljajte o e-mailu kao o brzoj neformalnoj poruci, umjesto toga zapamtite da je to zapisani dokument onoga što govorite i imajte na umu da se informacija mailom širi ubrzanom matematičkom progresijom.

- Koristite mail kao poziv za akciju Koristite se upitima i tražite odgovor kako bi držali u vezi onoga koji vam odgovara da i dalje ostane u kontaktu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Manje koristite "attachirane" poruke, a više koristite prostor pisane poruke kako biste olakšali čitanje primatelju poruke.

- Koristite mail kao sredstvo kojim ćete učvrstiti poziciju kompanije, proizvoda ili usluge prema postojećim, a naročito budućim korisnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Neka se vaš "brand" vrti na njihovim mailovima polako gradeći lojalnost svojih potrošača. E-mail se također može upotrijebiti za poslovni razvoj.

- Svi uglavnom "forwardiraju" e-mailove iz nekog razloga. Proslijedi li se e-mail obilježen vašim logom vaše ime daleko će stići.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Interaktivni pristup, komuniciranje ideja i potreba povećava efektnost direktnih marketinških kampanja i omogućuje brzi feedback od strane ciljane skupine potrošaća.

- Tradicionalne tehnike prodaje su poražene, ovo je budućnost svjetske trgovine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- I na kraju, memorandum stavljen na vaš mail govori o vašem načinu poslovanja, kao što vaš logo govori o vašem izgrađenom poslovnom karakteru.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo