- Ne razmišljajte o e-mailu kao o brzoj neformalnoj poruci, umjesto toga zapamtite da je to zapisani dokument onoga što govorite i imajte na umu da se informacija mailom širi ubrzanom matematičkom progresijom.
- Koristite mail kao poziv za akciju Koristite se upitima i tražite odgovor kako bi držali u vezi onoga koji vam odgovara da i dalje ostane u kontaktu.
- Manje koristite "attachirane" poruke, a više koristite prostor pisane poruke kako biste olakšali čitanje primatelju poruke.
- Koristite mail kao sredstvo kojim ćete učvrstiti poziciju kompanije, proizvoda ili usluge prema postojećim, a naročito budućim korisnicima.
- Neka se vaš "brand" vrti na njihovim mailovima polako gradeći lojalnost svojih potrošača. E-mail se također može upotrijebiti za poslovni razvoj.
- Svi uglavnom "forwardiraju" e-mailove iz nekog razloga. Proslijedi li se e-mail obilježen vašim logom vaše ime daleko će stići.
- Interaktivni pristup, komuniciranje ideja i potreba povećava efektnost direktnih marketinških kampanja i omogućuje brzi feedback od strane ciljane skupine potrošaća.
- Tradicionalne tehnike prodaje su poražene, ovo je budućnost svjetske trgovine.
- I na kraju, memorandum stavljen na vaš mail govori o vašem načinu poslovanja, kao što vaš logo govori o vašem izgrađenom poslovnom karakteru.