Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Danas /

E-mail komunikacija

... ili kako učiniti e-mail efektnim poslovno-komunikacijskim oruđem?

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

- Ne razmišljajte o e-mailu kao o brzoj neformalnoj poruci, umjesto toga zapamtite da je to zapisani dokument onoga što govorite i imajte na umu da se informacija mailom širi ubrzanom matematičkom progresijom.

- Koristite mail kao poziv za akciju Koristite se upitima i tražite odgovor kako bi držali u vezi onoga koji vam odgovara da i dalje ostane u kontaktu.

- Manje koristite "attachirane" poruke, a više koristite prostor pisane poruke kako biste olakšali čitanje primatelju poruke.

- Koristite mail kao sredstvo kojim ćete učvrstiti poziciju kompanije, proizvoda ili usluge prema postojećim, a naročito budućim korisnicima.

- Neka se vaš "brand" vrti na njihovim mailovima polako gradeći lojalnost svojih potrošača. E-mail se također može upotrijebiti za poslovni razvoj.

- Svi uglavnom "forwardiraju" e-mailove iz nekog razloga. Proslijedi li se e-mail obilježen vašim logom vaše ime daleko će stići.

- Interaktivni pristup, komuniciranje ideja i potreba povećava efektnost direktnih marketinških kampanja i omogućuje brzi feedback od strane ciljane skupine potrošaća.

- Tradicionalne tehnike prodaje su poražene, ovo je budućnost svjetske trgovine.

- I na kraju, memorandum stavljen na vaš mail govori o vašem načinu poslovanja, kao što vaš logo govori o vašem izgrađenom poslovnom karakteru.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike