Luka P. (21), vozač koji se očevim BMW-om u subotu 23. siječnja u 5.30 sati zabio u HAC-ov objekt na autocesti A11 kod naplatnih kućica Mraclin, u kojem je na mjestu poginuo 54-godišnji djelatnik Hrvatskih autocesta D. B., iste je noći, samo nekoliko sati prije užasne nesreće, imao je bliski susret s policijom na Petrolovoj benzinskoj postaji u Velikoj Gorici.
Potvrdila je to za Jutarnji list PU zagrebačka navodeći da nije bila riječ o konzumaciji alkoholnih pića, a nije bila niti riječ niti o prometu.
Kako neslužbeno doznaje list, upravo je Luka P. bio taj koji je tražio intervenciju policije zbog toga što je bio napadnut od nekog mladića. To je njegova verzija priče, policijske za sada nema.
Budući da je Luka P. i dalje na bolničkom liječenju jer se oporavlja od teških ozljeda, policija s njim još nije obavila razgovor niti je ispitan o okolnostima nesreće, što je potvrdio i odvjetnik Berislav Živković, kojeg je angažirala mladićeva obitelj.
Petrolova benzinska crpka na kojoj se dogodio navodni napad na Luku P. na ulazu je u Veliku Goricu iz smjera Siska. Sve benzinske crpke imaju videonadzor i pregledom snimki moglo bi se utvrditi je li bilo sukoba. I policija, s obzirom na to da informacijski sustav bilježi sve pozive, pa čak i sa sakrivenih brojeva, može vrlo lako utvrditi je li Luka P. tijekom noći s mobitela kojim se koristi zvao broj 192 ili neki broj žurnih službi.
Policajci su, pak, o svakoj intervenciji dužni sastaviti izvješće ili u svoj dnevnik rada nakon primopredaje smjene upisati što su radili tijekom noći. Iz odgovora PU zagrebačke nije opisano koje su ovlasti policajci primjenjivali. Jesu li tom prilikom utvrdili i da je Luka P. na crpki s vozilom i pod utjecajem alkohola?
Na dan nesreće neslužbena je informacija glasila da je vozač imao 1,8 promila alkohola u krvi, piše Jutarnji list.
Nakon što je bio kod prijatelja u Lekeniku, gdje su zajedno pili, nastavio je prema Zagrebu, ali stao je na pumpi u Velikoj Gorici. U 5.30 vraćao se prema Lekeniku, a rampe na naplatnim kućicama bile su podignute. Umjesto da prođe kroz njih, zbog velike brzine BMW kojim je upravljao zabio se u HAC-ov objekt pokraj naplatnih kućica, "uletio" u prostoriju u kojoj je bio zaposlenik D. B. (54) i na mjestu ga usmrtio te se zaustavio nakon što je probio još dva pregradna zida.