Horvatinčića ispitivali dva sata, branio se šutnjom

17.8.2011.
21:54
VOYO logo

"Na prijedlog državnog odvjetništva Tomislavu Horvatinčiću određeno je 48-satno zadržavanje u pritvoru zbog potrebe saslušanja svjedoka i dopune istražnih radnji. Na snazi je rješenje o zadržavanju, a u tih 48 sati DORH mora podnijeti zahtjev za provođenje istražnih radnji", rekao je Branko Baica, odvjetnik Tomislava Horvatinčića, nakon gotovo dvosatnog saslušavanja u istražnom centru šibenskog Županijskog suda.

Branko Baica prenio je novinarima riječi Tomislava Horvatinčića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Rekao je da mu je izuzetno žao zbog svega što se dogodilo i da će i on osobno i njegova grupa poduzeti sve da umanji posljedice ove strašne nesreće i već su u tom pravcu poduzeti koraci. Pokušat će se stupiti u kontakt s obitelji i s veleposlanstvom i bit će na raspolaganju koliko god bude mogao", rekao je Baica, dodajući da se Horvatinčić branio ponavljajući ono što je već izrekao u medijima.

Branio se šutnjom

Branko Ivić, glasnogovornik Županijskog suda u Šibeniku je pak nakon saslušanja rekao da se Tomislav Horvatinčić branio šutnjom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Protiv uhićenika je određeno zadržavanje od 48 sati u kojem roku DORH može podnijeti istražni zahtjev i predložiti određivanje pritvora. Uhićenik je prijavljen za kazneno djelo izazivanja pomorske nesreće i to o neizravnoj namjeri što je teža kvalifikacija i za to je predviđena kazna do deset godina zatvora", rekao je Branko Ivić.

Nakon što je Horvatinčić kao glavni uzrok nalijetanja na talijansku jedrilicu istaknuo kvar na upravljačkom sustavu jahte, ne prestaju stručne i nestručne procjene o tome je li moguće da komande broda tako zakažu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Autopilot ne može zamijeniti kapetana

Gordan Baraka, savjetnik u Centru za obuku pomoraca u Šibeniku, novinarima je rekao kako autopilot nikako ne smije biti bez nadzora niti može zamijeniti kapetana. Dodao je da je na kapetanu ili skiperu hoće li i kada će uključiti autopilot.

Na upit kako se ponaša autopilot kada ga se isključi, rekao je kako to ovisi o brzini, ali da se brod uglavnom "ukopa", ali i da to ovisi o dimenzijama broda. Baraka nije htio govoriti i o konkretnom slučaju Tome Horvatinčića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201108170278006 arti-201108170161006 arti-201108160668006 arti-201108160379006 arti-201108160678006

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo