Četvero djelatnika HAC-a pušteno na slobodu

10.12.2013.
17:38
VOYO logo

No kako je objavljeno kasnije navečer, sutkinja istrage karlovačkog Županijskog suda nije prihvatila prijedlog Županijskoga državnog odvjetništva o određivanju istražnog zatvora četvorici osumnjičenika tvrtke HAC. Županijska državna odvjetnica žalit će se na odluku.

Naime, kako je DORH objavio ranije, četvorici se stavlja na teret odgovornost za kazneno djelo ugrožavanja prometa opasnom radnjom ili sredstvom, javlja HRT.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema kaznenoj prijavi Ličko-senjske policijske uprave, svih četvero smatraju se odgovornima za tešku prometnu nesreću u kojoj su na vijaduktu Krpani 30. studenoga poginule četiri osobe i ozlijeđeno njih 16.

U HAC-u su potvrdili da su privedeni pomoćnik direktora Sektora za održavanje L.Š., voditelj Odjela za elektro i strojarsko održavanje K.S., voditelj Tehničke jedinice održavanja Sv. Roka J.P. i ophodar I.K.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što pokazuje interna istraga...

L.Š. je bio i u sastavu osmeročlanoga HAC-ova stručnog povjerenstva, sastavljenog 2. prosinca, koje je trebalo utvrditi okolnosti prije prometne nesreće u zoni vijadukta i tunela Krpani, posebice, kako je pisalo u njegovu izvješću, okolnosti vezane uz redovito održavanje autocesta po valjanim dokumentima.

J.P., voditelj Tehničke jedinice održavanja Sv. Roka, zadužen je za sjedinjavanje i usklađivanje rada te nadzor i kontrolu rada. Ophodar I.K. napisao je u izjavi da je tijekom treće ophodnje (od 5 h do 6.05) oko 5.30 utvrdio da na 219. kilometru počinje lagano padati kiša te da je tada od dežurnog operatera u Centru za održavanje i kontrolu prometa Sv. Rok tražio da se brzina ograniči na 100 kilometara na sat i postavi znak opasnosti za sklizak kolnik.

Pritom se, zbog kvara meteorološke postaje nad vijaduktom Krpanim, u procjeni postotka soli u otopini na kolniku rabe podaci meteorološke postaje čvora Gornja ploča, koji je udaljen osam kilometara (postotak soli ondje je bio 50 posto). No u izvješću interne istrage piše da je provjerom njegova GPS-uređaja na vozilu stručno povjerenstvo utvrdilo da se u Centar za održavanje i kontrolu prometa Sv. Rok vratio u 5.50, a ne u 6.05 te da u dnevniku rada referenta za upravljanje prometom u centrima Sv. Rok i Maslenica nema podatka da je zatražio podatke o stanju kolnika.

K.S. se ne spominje u opsežnom izvješću stručnog povjerenstva HAC-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo