magistrala kroz kaštela /

'Cesta smrti' u samo 12 godina odnijela 110 života. Zašto je tako opasna?

Križanje je privremeno zatvoreno i tako će biti do daljnjega, odnosno tako su nam potvrdili iz Hrvatskih cesta ali i Grada Kaštela gdje smo razgovarali i s gradonačelnikom

4.11.2022.
19:43
VOYO logo

Magistrala kroz Kaštela ili "cesta smrti" kako su je nazivali lokalni mještani, u samo 12 godina prije rekonstrukcije, odnijela je 110 ljudskih života.

Iako se ta crna brojka nakon rekonstrukcije drastično smanjila, ostale su pojedine crne točke. Jedna od njih je i križanje kod Kaštel Sućurca, gdje je u zadnjih pet godina život izgubilo deset ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto je opasna, iako je iz dvotračne pretvorena u četverotračnu cestu?

Image
TROJE OZLIJEĐENIH /

Splitska policija u potjeri do Kaštela. Lovili lice s tjeralice pa se svi zajedno zabili u treći auto

Image
TROJE OZLIJEĐENIH /

Splitska policija u potjeri do Kaštela. Lovili lice s tjeralice pa se svi zajedno zabili u treći auto

Jedna od najkritičnijih točaka na brzoj cesti između Trogira i Splita je upravo to križanje. Razlozi za stradavanja su višestruki - prije svega neprilagođena brzina, ali isto tako loše tehnološko rješenje samog križanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skretanje u desno je zapravo najveći problem, a brzom cestom se vozi brzinama od 80 do 100 kilometara na sat - dok bi pri skretanju udesno ta brzina smjela biti svega 10, maksimalno 15 kilometara na sat.

Nagla kočenja, sudari, izgubljeni ljudski životi - epilog su cijele ove situacije. Križanje je privremeno zatvoreno i tako će biti do daljnjega, odnosno tako su nam potvrdili iz Hrvatskih cesta ali i Grada Kaštela gdje smo razgovarali s gradonačelnikom koji je i pokrenuo inicijativu prema Hrvatskim cestama da se nađe neko bolje i povoljnije rješenje koje bi sačuvalo ljudske živote.

"A ono, koliko sam ja razumio od predstavnika Hrvatskih cesta, postoje dvije verzije - da ostane semafor sa uljevnim trakama ili da se ukine skroz semafor ali da budu uljevne trake desno i desno u svakome smjeru", kazao je gradonačelnik Kaštela Denis Ivanović.

Dodaje kako bi prijelaz za pješake bio u podvožnjaku ispod ceste, a vozila koja bi se kretala iz naselja sjeverno od postojećega raskrižja, 500 metara dalje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mislim da je najbitnija sigurnost i pješaka i vozača, ljudskih života a šta ćemo možda okružiti petsto metara dalje, mislim da to ne predstavlja neki problem", zaključio je gradonačelnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo