Bravo za Varteks!

Vrhunska kvaliteta odjeće i neprimjereno plasiranje na tržištu ? moto koji se duže vrijeme mogao primijeniti na gotovo sve veće hrvatske modne kuće, čini se da više ne vrijedi.

19.10.2000.
16:18
VOYO logo

U opisu kolekcije stoji: Robna marka Edora cilja na poslovne žene, dobne skupine između 35. i 45. godine. Za Edoru će se opredijeliti urbana žena, nesklona eksperimentiranju zbog nedostatka vremena, svoje jednostavnosti i tradicionalističkog načina razmišljanja. Ona je racionalna i drži do kvalitete, jer na odjeću ne troši, nego u nju investira.

A da su u menadžmentu Varteksa pod "investirati" uistinu i mislili ozbiljno, svjedoči suradnja s reklamnom agencijom Grey koja je za potrebe snimanja kolekcije Edora angažirala tridesetogodišnju fotografkinju iz Njemačke Esther Haase.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rezultat je ciklus crno-bijelih i kolor radova na kojima je prikazana elegantna žena u pratnji poslovnih muškaraca. Žena koja želi uspjeti u poslu, nametnuti svoje mišljenje, ali i zadržati notu osjećajnosti i ženstvenosti.

Cijeli photo session snimljen je na hamburškom aeorodromu, a kao model je angažirana češka manekenka Petra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo