
Bravo za Varteks!
Vrhunska kvaliteta odjeće i neprimjereno plasiranje na tržištu ? moto koji se duže vrijeme mogao primijeniti na gotovo sve veće hrvatske modne kuće, čini se da više ne vrijedi.
U opisu kolekcije stoji: Robna marka Edora cilja na poslovne žene, dobne skupine između 35. i 45. godine. Za Edoru će se opredijeliti urbana žena, nesklona eksperimentiranju zbog nedostatka vremena, svoje jednostavnosti i tradicionalističkog načina razmišljanja. Ona je racionalna i drži do kvalitete, jer na odjeću ne troši, nego u nju investira.
A da su u menadžmentu Varteksa pod "investirati" uistinu i mislili ozbiljno, svjedoči suradnja s reklamnom agencijom Grey koja je za potrebe snimanja kolekcije Edora angažirala tridesetogodišnju fotografkinju iz Njemačke Esther Haase .
Rezultat je ciklus crno-bijelih i kolor radova na kojima je prikazana elegantna žena u pratnji poslovnih muškaraca. Žena koja želi uspjeti u poslu, nametnuti svoje mišljenje, ali i zadržati notu osjećajnosti i ženstvenosti.
Cijeli photo session snimljen je na hamburškom aeorodromu, a kao model je angažirana češka manekenka Petra.








403 Forbidden




![[KVIZ] Koliko znaš o Napoleonu Bonaparteu i njegovim osvajanjima?](http://cdn2.net.hr/media/2025/07/07/1317314/K-b7bcc99a-5f43-41e6-9170-6b3dca7703b6-160.webp?1751879484)