Bravo za Varteks!

Vrhunska kvaliteta odjeće i neprimjereno plasiranje na tržištu ? moto koji se duže vrijeme mogao primijeniti na gotovo sve veće hrvatske modne kuće, čini se da više ne vrijedi.

19.10.2000.
16:18
VOYO logo

U opisu kolekcije stoji: Robna marka Edora cilja na poslovne žene, dobne skupine između 35. i 45. godine. Za Edoru će se opredijeliti urbana žena, nesklona eksperimentiranju zbog nedostatka vremena, svoje jednostavnosti i tradicionalističkog načina razmišljanja. Ona je racionalna i drži do kvalitete, jer na odjeću ne troši, nego u nju investira.

A da su u menadžmentu Varteksa pod "investirati" uistinu i mislili ozbiljno, svjedoči suradnja s reklamnom agencijom Grey koja je za potrebe snimanja kolekcije Edora angažirala tridesetogodišnju fotografkinju iz Njemačke Esther Haase.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rezultat je ciklus crno-bijelih i kolor radova na kojima je prikazana elegantna žena u pratnji poslovnih muškaraca. Žena koja želi uspjeti u poslu, nametnuti svoje mišljenje, ali i zadržati notu osjećajnosti i ženstvenosti.

Cijeli photo session snimljen je na hamburškom aeorodromu, a kao model je angažirana češka manekenka Petra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ZA ELISU
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo