U opisu kolekcije stoji: Robna marka Edora cilja na poslovne žene, dobne skupine između 35. i 45. godine. Za Edoru će se opredijeliti urbana žena, nesklona eksperimentiranju zbog nedostatka vremena, svoje jednostavnosti i tradicionalističkog načina razmišljanja. Ona je racionalna i drži do kvalitete, jer na odjeću ne troši, nego u nju investira.
A da su u menadžmentu Varteksa pod "investirati" uistinu i mislili ozbiljno, svjedoči suradnja s reklamnom agencijom Grey koja je za potrebe snimanja kolekcije Edora angažirala tridesetogodišnju fotografkinju iz Njemačke Esther Haase.
Rezultat je ciklus crno-bijelih i kolor radova na kojima je prikazana elegantna žena u pratnji poslovnih muškaraca. Žena koja želi uspjeti u poslu, nametnuti svoje mišljenje, ali i zadržati notu osjećajnosti i ženstvenosti.
Cijeli photo session snimljen je na hamburškom aeorodromu, a kao model je angažirana češka manekenka Petra.