Jedno je sigurno: SF auti su out. U autu budućnosti još će dominirati motor s unutarnjim sagorijevanjem, dopunjen informacijskim sustavima, prilagođen korisniku. Dizajneri nisu više opsjednuti futurističkim vizijama staklenih kupola na vodeni i atomski pogon, autima koji mijenjaju oblik i boju te voze po virtualnim tračnicma. Novi auto izgledat će kao stari, no bit će obogaćen novim softverom. Na vašem ekranu moći ćete saznati gdje je zastoj u prometu, gdje klizi, kakva je vremenska prognoza, kako promijeniti gumu.
Ako zapnete u koloni, radari će automatski mjeriti udaljenost od prethodnog vozila, a po potrebi će se uključivati i start-stop sistemi. Možemo reći da je najveći naglasak na sigurnosti. Već i danas postoje dinamičke regulacije tipa ESP koje drže vozilo stabilnim na zaleđenom asfaltu. Novi sistemi uključivat će se u opasnim situacijama, prilagođavati opruge, ublažavati greške, a preko impulsa na papučici gasa i volana upozoravati na sigurniji način vožnje. Tko prebrzo uđe u zavoj bit će automatski zaustavljen. Kompjuter će, primjerice, automatski usporediti tempo s radijusom koji javlja navigacijski sustav za sljedeći zavoj te pripremiti zračne jastuke. Iako mnogi predviđaju da bi auto budućnosti mogao kad-tad krenuti sam, dizajneri su po prvi put pokazali skromnost, tvrdeći da čovjek kao vozač ne voli tračnice, želi upravljati sam, u najmanju ruku želi imati osjećaj vlasti.