Najnovijom serijom fotografija simbolična naziva ŤAtomysticať koja je od 11. listopada izložena u Muzeju Mimara, Damir Hoyka je još jednom pokazao što znači promišljanje fotografije.
Riječ je o ciklusu crno-bijelih fotografija na tragu organičkog geometrizma i o izložbi koja je tjednima bila najavljivana jumbo plakatima s bijelom zrakastom kružnicom.
No, za razliku od prethodnih ciklusa ? "flashback" i "time gate", u kojima je autor eksperimentirao bojom, starim zagrebačkim razglednicam, u najnovijem je ciklusu Hoyka posegnuo za apstraktnim minimalizmom i varijacijama na temu jednog elementa. Pročišćeni linerani oblici na crnim podlogama formiraju kružne spirale, lepeze, zrcale se i rotiraju prizivajući u sjećanje futurustičku arhitekturu, prirodne pejzaže ili uvećani svijet atoma.
Gledajući cjelokupni Hoykin rad mogli bismo reći da je Atomysticom autor dosegao dimenziju apstrakcije i promišljanja za kojom je marljivo tragao od prvih fotografskih početka ? studiranja fotografije u Beču na Hochschule für angewandte Kunst, nizom umjetničkih radova te zbirkom eseja "Fotosofia ? jedna fotografska filozofija".
Izložba je otvorena do 31. listopada, a ukoliko želite, fotografije možete razgledati i u miru vaše kuće na Hoykinoj web stranici koja je uvrštena među stotinu najboljih foto galerija u svijetu.